Результати опрацювання скарг, які надійшли в НСЗУ
Програма медичних гарантій має на меті забезпечити всебічний доступ до медичної допомоги. У випадках, коли пацієнти чи їхні близькі зіштовхуються з труднощами у процесі отримання медичних послуг, вони мають можливість подати скаргу в НСЗУ.
НСЗУ збирає і ретельно опрацьовує усі скарги. Загальні результати розгляду скарг відображено на дашборді.
Перемикати розділи можна за допомогою стрілок під дашбордом.
У верхній частині кожного з трьох розділів показано загальну інформацію щодо зареєстрованих скарг:
- Загальна кількість скарг;
- Приріст за останні 30 днів;
- Кількість надавачів, яких стосуються скарги;
- Кількість скарг з виявленими порушеннями;
- Частка скарг з виявленими порушеннями.
У першому розділі “Скарги. Загальна інформація” дані представлено на трьох графіках і в таблиці.
Графічно відображено таку інформацію:
- Кількість скарг за датою реєстрації;
- Розподіл надавачів за кількістю скарг;
- Розподіл скарг за категорією порушень.
В таблиці наведену інформацію можна переглянути в розрізі областей, надавачів, пакетів послуг програми медичних гарантій, яких стосується скарга, класифікації порушень та результату розгляду з деталізацією за кількістю скарг, приростом кількості скарг за останні 30 днів та часткою від загальної кількості.
Для швидшого та ефективнішого отримання інформації можна використовувати такі фільтри:
- Область;
- Назва медичного закладу;
- Пакет послуг.
- Реєстраційний номер скарги;
- Категорія порушень;
- Результат розгляду;
- Виявлення порушення;
- Дата реєстрації скарги в НСЗУ.
У другому розділі “Деталізація опрацьованих скарг” інформацію подано у вигляді таблиці.
Таблиця відображає таку інформацію:
- Надавач послуг;
- Реєстраційний номер скарги;
- Дата реєстрації.
- Дата звернення;
- Пакет послуг
- Категорія порушень;
- Результат розгляду.
Для швидшого та ефективнішого отримання інформації можна використовувати такі ж фільтри, як і в першому розділі.
У третьому розділі “Кількість скарг за областями” представлено інформацію у вигляді карти областей, на якій є можливість відобразити такі дані у розрізі областей:
- Кількість скарг;
- Кількість закладів зі скаргами;
- Частка закладів зі скаргами;
- Середня кількість скарг на заклад.
Для отримання інформації можна використовувати такі фільтри:
- Пакет послуг;
- Категорія порушень;
- Результат розгляду;
- Дата реєстрації.
Для скидання застосованих фільтрів використовуйте опцію «Скинути фільтри» у верхньому лівому куті потрібного розділу.
Дату останнього оновлення інформації на дашборді розміщено у лівому нижньому куті дашборду.
Щоб збільшити дашборд, натисніть на стрілочки у правому нижньому куті. Там також є можливість отримати посилання для репосту у соціальних мережах. Для перегляду дашборду зі смартфону необхідно увімкнути функцію автоповороту у налаштуваннях телефону та перевернути смартфон горизонтально.