gov.ua
Державні сайти України
//

Національна служба здоров'я України

Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

Людям із порушенням зору
ua
En
in English

Результати опрацювання скарг, які надійшли в НСЗУ

Програма медичних гарантій має на меті забезпечити всебічний доступ до медичної допомоги. У випадках, коли пацієнти чи їхні близькі зіштовхуються з труднощами у процесі отримання медичних послуг, вони мають можливість подати скаргу в НСЗУ.

НСЗУ збирає і ретельно опрацьовує усі скарги. Загальні результати розгляду скарг відображено на дашборді.

Перемикати розділи можна за допомогою стрілок під дашбордом.

У верхній частині кожного з трьох розділів показано загальну інформацію щодо зареєстрованих скарг:

- Загальна кількість скарг;

- Приріст за останні 30 днів;

- Кількість надавачів, яких стосуються скарги;

- Кількість скарг з виявленими порушеннями;

- Частка скарг з виявленими порушеннями.

У першому розділі Скарги. Загальна інформація дані представлено на трьох графіках і в таблиці.

Графічно відображено таку інформацію:

- Кількість скарг за датою реєстрації;

- Розподіл надавачів за кількістю скарг;

- Розподіл скарг за категорією порушень.

В таблиці наведену інформацію можна переглянути в розрізі областей, надавачів, пакетів послуг програми медичних гарантій, яких стосується скарга, класифікації порушень та результату розгляду з деталізацією за кількістю скарг, приростом кількості скарг за останні 30 днів та часткою від загальної кількості.

Для швидшого та ефективнішого отримання інформації можна використовувати такі фільтри:

- Область;

- Назва медичного закладу;

- Пакет послуг.

- Реєстраційний номер скарги;

- Категорія порушень;

- Результат розгляду;

- Виявлення порушення;

- Дата реєстрації скарги в НСЗУ.

У другому розділі Деталізація опрацьованих скарг інформацію подано у вигляді таблиці.

Таблиця відображає таку інформацію:

- Надавач послуг;

- Реєстраційний номер скарги;

- Дата реєстрації.

- Дата звернення;

- Пакет послуг

- Категорія порушень;

- Результат розгляду.

Для швидшого та ефективнішого отримання інформації можна використовувати такі ж фільтри, як і в першому розділі.

У третьому розділі Кількість скарг за областями представлено інформацію у вигляді карти областей, на якій є можливість відобразити такі дані у розрізі областей:

- Кількість скарг;

- Кількість закладів зі скаргами;

- Частка закладів зі скаргами;

- Середня кількість скарг на заклад.

Для отримання інформації можна використовувати такі фільтри:

- Пакет послуг;

- Категорія порушень;

- Результат розгляду;

- Дата реєстрації.

Для скидання застосованих фільтрів використовуйте опцію «Скинути фільтри» у верхньому лівому куті потрібного розділу.


Дату останнього оновлення інформації на дашборді розміщено у лівому нижньому куті дашборду.

Щоб збільшити дашборд, натисніть на стрілочки у правому нижньому куті. Там також є можливість отримати посилання для репосту у соціальних мережах. Для перегляду дашборду зі смартфону необхідно увімкнути функцію автоповороту у налаштуваннях телефону та перевернути смартфон горизонтально.