Аналіз ведення електронних направлень лікарями первинної та спеціалізованої допомоги
Дашборд “Аналіз ведення електронних направлень лікарями первинної та спеціалізованої допомоги” містить актуальну інформацію щодо створених та виконаних електронних направлень, які зареєстровані в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ).
На кожній сторінці ліворуч на спеціальній панелі розташовані фільтри, які полегшують пошук потрібної інформації. За їх допомогою можна обрати область, громаду, форму власності та назву надавача послуг, тип медичного працівника, категорію направлення, назву послуги, джерело фінансування, дані про пацієнтів (стать та вікова група) та період для відображення даних (рік, квартал, місяць).
За допомогою кнопки «Очистити фільтри» можна скинути всі застосовані фільтри в панелі.
Розділ 1. “Загальний огляд ведення електронних направлень” містить картки з інформацією стосовно таких показників:
- кількість створених направлень;
- кількість виконаних направлень;
- кількість призначених послуг за направленнями;
- кількість отриманих послуг за направленнями;
- кількість надавачів медичних послуг, які створили направлення;
- кількість надавачів медичних послуг, які виконали направлення;
- частка виконаних направлень;
- частка отриманих послуг.
Також на сторінці наведено три діаграми:
- розподіл частки отриманих послуг в розрізі категорій;
- розподіл частки отриманих послуг за віковою групою та статтю пацієнтів;
- розподіл частки отриманих послуг в розрізі вибраної категорії:
- надавач послуг;
- область;
- громада;
- населений пункт;
- форма власності;
- вид допомоги;
- джерело фінансування;
- тип медичного працівника;
- категорія послуг;
- назва послуги;
- стать пацієнтів;
- вікова група пацієнтів;
а також можна обрати загальне значення без категорії.
В цих діаграмах інформація відображається за вибраним показником:
- кількість створених направлень;
- кількість виконаних направлень;
- кількість призначених послуг за направленнями;
- кількість отриманих послуг за направленнями;
- кількість надавачів медичних послуг, які створили направлення;
- кількість надавачів медичних послуг, які виконали направлення;
- частка виконаних направлень;
- частка отриманих послуг.
Розділ 2. “Динаміка ведення електронних направлень” містить інформацію стосовно динаміки обробки направлень.
Вгорі сторінки розміщено шість карток з такими самими показниками, як у Розділі 1, а також додатково наведено дані з початку року та зміну відносно попереднього місяця.
На графіку “Динаміка створених направлень” дані наведено в динаміці або в динаміці з накопиченням. Є можливість вибрати основні параметри на графіку (показники, категорії, період), а також відобразити ТОП значень.
Розділ 3. “Деталізація ведення електронних направлень. Таблиця”.
На цій сторінці дашборду можна обрати представлення інформації у формі таблиці або матриці. Користувач має можливість деталізувати подання інформації за показниками, а також обрати такі категорії для відображення у рядках:
- надавач послуг;
- область;
- громада;
- населений пункт;
- форма власності;
- вид допомоги;
- джерело фінансування;
- тип медичних працівників;
- категорія послуг;
- назва послуги;
- стать пацієнтів;
- вікова група пацієнтів;
- загалом.
Розділ 4. “Розподіл показників щодо ведення електронних направлень. Карта”.
На цій сторінці дашборду інформацію представлено на карті, що дає змогу проаналізувати розподіл показників за областями..
Зверху сторінки розташовано картки з усіма показниками.
У кожному розділі дашборду наведено:
- дату останнього оновлення даних - у нижньому лівому куті сторінки;
- опцію для репосту у соціальних мережах – в правому нижньому куті сторінки;
- стрілки для розкриття дашборду на весь екран - в правому нижньому куті.
Для перегляду дашборду зі смартфону необхідно увімкнути функцію автоповороту у налаштуваннях телефона та перевернути його горизонтально.