gov.ua
Державні сайти України
//

Національна служба здоров'я України

Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

Людям із порушенням зору
ua
En
in English

Оголошення 
про укладення договорів про медичне обслуговування населення  за програмою медичних гарантій на надання медичних послуг за напрямом «Первинна медична допомога» від 29 листопада 2021 року

Подання пропозицій та їх розгляд
1. Строк подання пропозицій про укладення договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на надання медичних послуг за напрямом «Первинна медична допомога» спливає о 18 годині 00 хвилин за київським часом 24 січня 2022 року.
Пропозиції про укладення договору, у тому числі з усунутими недоліками (повторні), подані після закінчення строку подання, не розглядаються.
Якщо суб’єкту господарювання надіслано повідомлення про виправлення помилок у його пропозиції після граничної дати подання пропозиції, суб’єкт господарювання має право подати оновлену пропозицію протягом двох робочих днів з дня надіслання НСЗУ повідомлення про виправлення помилок.
2. Суб’єкт господарювання подає до НСЗУ пропозицію (заяву та додатки до неї) шляхом заповнення відповідних полів через автоматизоване робоче місце в електронній медичній інформаційній системі, у якій він зареєстрований.
3. Суб’єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ на визначених в оголошенні умовах, до подання пропозиції повинен забезпечити внесення до системи актуальної інформації про:
1) суб’єкта господарювання, місця надання ним медичних послуг та медичне обладнання, зазначене в оголошенні;
2) ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (дата, строк дії, номер наказу, номер ліцензії та вид господарської діяльності, на право здійснення якого видано ліцензію);
3) суб’єктів господарювання, які будуть залучені до виконання договору (підрядники);
4) уповноважених осіб та медичних працівників, які будуть залучені до укладення або виконання договору.
УВАГА: У разі коли після подання пропозиції зазначена інформація змінюється, суб’єкт господарювання повинен у той же день внести відповідні зміни до електронної системи охорони здоров’я.
4. НСЗУ розглядає пропозиції про укладення договору до 28 січня 2022 року включно.

Умови закупівлі медичних послуг, які будуть надаватися за Договором
Умови надання послуги: амбулаторно та/або за місцем проживання (перебування) пацієнта/пацієнтки (за рішенням лікаря ПМД), та/або з використанням засобів телекомунікації.

Підстави надання послуги:
- декларація про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу;
- самозвернення щодо діагностики та лікування гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (незалежно від наявності декларації про вибір лікаря);
- самозвернення при невідкладному стані (незалежно від наявності декларації про вибір лікаря).

Вимоги до організації надання послуги:
1. Забезпечення безперервності надання первинної медичної допомоги для ефективного надання допомоги пацієнту/пацієнтці протягом усього його/її життя, з урахуванням усіх його/її проблем зі здоров’ям, зокрема у взаємодії з іншими надавачами медичних послуг, в тому числі видача електронних направлень на вторинний (спеціалізований) чи третинний (високоспеціалізований) рівні надання медичної допомоги, відповідно до чинного законодавства. Обов’язкове інформування пацієнта/пацієнтки щодо можливості отримання необхідних медичних послуг на вторинному (спеціалізованому) та третинному (високоспеціалізованому) рівні безоплатно за рахунок коштів програми медичних гарантій.
2. Організація (за необхідності) роботи «Гарячої лінії» (контакт-центр/call-центр) з метою надання відповідей на найпоширеніші запитання щодо надання ПМД, в тому числі щодо діагностики та лікування гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
3. Забезпечення лабораторної діагностики у закладі або на умовах договору підряду, передбаченої відповідною специфікацією надання медичних послуг.
4. Проведення, при наявності факторів ризику, пацієнту/пацієнтці тестування на ВІЛ та вірусні гепатити В та С не менше 1 разу на рік.
5. Організація забору біоматеріалу від пацієнта/пацієнтки з підозрою на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2, та його транспортування до регіонального центру контролю та профілактики хвороб (ЦКПХ) або визначених по території акредитованих лабораторій, незалежно від наявності у пацієнта/пацієнтки поданої декларації про вибір лікаря, який надає ПМД.
6. Взаємодія із закладами вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги для своєчасної діагностики та лікування більшості інфекційних та неінфекційних хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів з урахуванням стану здоров’я пацієнта/пацієнтки.
7. Взаємодія із суб’єктами громадського здоров’я, закладами освіти, центрами соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, службами у справах дітей, територіальними центрами соціального обслуговування населення, іншими надавачами соціальних послуг, в тому числі неурядовими та благодійними організаціями, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації, органами місцевого самоврядування на території обслуговування в інтересах збереження та зміцнення здоров’я населення.
8. Призначення керівником надавача ПМД лікаря на заміну у випадку декретної відпустки, щорічної відпустки, тривалого відрядження лікаря задля ефективного та своєчасного надання пацієнтам медичної допомоги.
9. Наявність затвердженої програми з інфекційного контролю та дотримання заходів із запобігання інфекціям, пов’язаним з наданням медичної допомоги, відповідно до чинних наказів МОЗ.
10. Наявність локальних документів з інфекційного контролю за особливо небезпечними інфекційними хворобами (ОНІХ) та запобігання їх розповсюдженню з обов’язково відпрацьованим сценарієм щодо впровадження протиепідемічного режиму у надавача медичної послуги та його суворого дотримання в організації роботи та наданні медичної допомоги в умовах виникнення пандемії, а також у випадку виникнення осередку інфікування ОНІХ (зокрема, гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2).
11. Наявність внутрішньої системи управління і контролю якості та безпеки медичної діяльності з дотриманням вимог до їх організації і проведення відповідно до чинного законодавства із здійсненням безперервного моніторингу індикаторів оцінки та критеріїв доступності, якості, безпеки надання медичної допомоги за напрямом її надання, ефективного контролю та управління якістю ЗОЗ для забезпечення прав пацієнта/пацієнтки на отримання медичної допомоги необхідного обсягу та належної якості.
12. Підготовка та відправлення повідомлень про інфекційне захворювання, гострі в’ялі паралічі, харчове, гостре професійне отруєння, несприятливу подію після імунізації, незвичайну реакцію на медичні препарати, а також проведення епідеміологічних розслідувань при поодиноких випадках інфекційних хвороб.
13. Ведення первинної облікової документації, в тому числі щодо пацієнтів з підозрою або підтвердженим діагнозом гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
14. Забезпечення оцінки стану здоров’я пацієнта/пацієнтки, в тому числі виявлення ознак насильства та дотримання вимог законодавства у сфері протидії насильству.
15. Дотримання прав людини у ЗОЗ відповідно до рекомендацій Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, Конвенції про права осіб з інвалідністю, Конвенції про права дитини та інших міжнародних договорів ратифікованих Україною.
16. Інформування пацієнтів щодо можливостей профілактики та лікування, залучення пацієнтів до прийняття рішень щодо їх здоров'я, узгодження плану лікування з пацієнтами відповідно до їх очікувань та можливостей.
17. Проведення профілактичних бесід з пацієнтом/пацієнткою щодо ведення здорового способу життя та піклування про власне здоров’я та здоров’я дітей.

Вимоги до спеціалізації та кількості фахівців, які працюють на посадах:
1. За місцем надання медичних послуг:
а. Лікар з надання ПМД (лікар загальної практики – сімейний лікар, лікар-терапевт, лікар-педіатр) – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи у цьому закладі.

Вимоги до переліку обладнання:
1. За місцем надання медичних послуг:
a. електрокардіограф багатоканальний;
b. тонометр та/або тонометр педіатричний з манжетками для дітей різного віку;
c. ваги для дорослих та ваги дитячі;
d. ростомір;
e. глюкометр;
f. пульсоксиметр;
g. термометр безконтактний;
h. отоофтальмоскоп;
i. таблиця для перевірки гостроти зору;
j. пікфлуометр та/або спірометр цифровий;
k. аптечка для надання невідкладної допомоги;
l. мішок ручної вентиляції легенів;
m. портативний дефібрилятор з функцією синхронізації та/або автоматичний зовнішній дефібрилятор за умови понад 20 000 поданих декларацій у надавача медичних послуг за відповідним місцем надання послуг.

Інші вимоги:
1. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю загальна практика - сімейна медицина та/або педіатрія, та/або терапія.
2. Використанням міжнародної класифікації ІСРС-2-Е для подання даних до Електронної системи охорони здоров’я

Індикатори, за якими проводиться оцінка:
1. Індикатор рівня вакцинації: досягнення цільового рівня охоплення імунізацією згідно з Календарем профілактичних щеплень, затвердженим МОЗ, 95% для кожного окремого захворювання, для когорти дітей до 6 років (включно).
Підхід до обчислення індикатора: індикатор вважається досягнутим, якщо станом на дату проведення оцінки частка дітей, які отримали всі необхідні щеплення проти кожного із захворювань відповідно до Календаря профілактичних щеплень, затвердженого МОЗ, за даними ЕСОЗ, серед усіх дітей віком до 6 років включно, від імені яких подана декларація про вибір лікаря, який працює у надавача медичних послуг, становить 95% і більше для кожного окремого захворювання.

Перша оцінка досягнення індикатора здійснюється станом на 1 червня. Для оцінки, яка здійснюється станом на 1 червня 2022 року, застосовується відношення, де:
- чисельником є кількість дітей, дата народження яких припадає на період з 29 лютого 2016 року до 28 лютого 2022 року та від імені яких подана декларація про вибір лікаря, який працює у надавача медичних послуг, та які отримали щеплення проти кожного із захворювань згідно з Календарем профілактичних щеплень, затвердженим МОЗ, для дітей до 6 років включно за даними ЕСОЗ;
- знаменником є загальна кількість дітей, дата народження яких припадає на період з 29 лютого 2016 року до 28 лютого 2022 року та від імені яких подана декларація про вибір лікаря, який працює у відповідного надавача медичних послуг станом на 1 червня 2022 року за даними ЕСОЗ.

Індикатор рівня вакцинації для когорти дітей до 6 років (включно) розраховується для надавачів первинної медичної допомоги серед пацієнтів яких є щонайменше 100 дітей дата народження яких припадає на період з 29 лютого 2016 року до 28 лютого 2022 року та від імені яких подана декларація про вибір лікаря, який працює у відповідного надавача медичних послуг, станом на 1 червня 2022 року за даними ЕСОЗ.

При проведенні повторних оцінок через кожні 3 місяці дата народження дітей збільшується на кожні 3 місяці із заокругленням до останнього дня місяця відповідно.

2. Індикатор рівня вакцинації: досягнення цільового рівня охоплення повною імунізацією вакцинами від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на рівні 80% для осіб від 18 років і старше.

Підхід до обчислення індикатора: індикатор вважається досягнутим, якщо станом на дату проведення оцінки частка осіб віком від 18 років і старше, які отримали повний курс щеплень відповідно до рекомендацій МОЗ від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, за даними ЕСОЗ, серед усіх осіб віком від 18 років і старше, від імені яких подана декларація про вибір лікаря або які уклали декларацію про вибір лікаря, який працює у надавача медичних послуг, становить 80% і більше.

Перша оцінка досягнення індикатора здійснюється станом на 1 березня. Для оцінки, яка здійснюється станом на 1 березня 2022 року, застосовується відношення, де:
- чисельником є кількість осіб, дата народження яких припадає на період до 29 лютого 2004 року та від імені яких подана декларація про вибір лікаря або які уклали декларацію про вибір лікаря, який працює у надавача медичних послуг, та які отримали повний курс щеплень відповідно до рекомендацій МОЗ від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, за даними ЕСОЗ;
- знаменником є загальна кількість осіб, дата народження яких припадає на період до 29 лютого 2004 року та від імені яких подана декларація про вибір лікаря або які уклали декларацію про вибір лікаря, який працює у відповідного надавача медичних послуг станом на 1 березня 2022 року за даними ЕСОЗ.

Індикатор рівня вакцинації для когорти осіб від 18 років і старше розраховується для надавачів первинної медичної допомоги серед пацієнтів яких є щонайменше 100 осіб дата народження яких припадає на період до 29 лютого 2004 року, які уклали декларацію про вибір лікаря, який працює у відповідного надавача медичних послуг, станом на 1 червня 2022 року за даними ЕСОЗ.

При проведенні повторних оцінок через кожні 3 місяці дата народження осіб зменшується на кожні 3 місяці із заокругленням до останнього дня місяця відповідно.

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація)

1. Динамічне спостереження за станом здоров’я пацієнтів із використанням фізикальних, лабораторних та інструментальних методів обстеження відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
2. Проведення діагностики та лікування найбільш поширених інфекційних та неінфекційних хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів.
3. Проведення діагностичних обстежень, лікувальних заходів, а також динамічного спостереження за пацієнтами із хронічними захворюваннями відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
4. Проведення лабораторної діагностики, зокрема:
- загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою (еритроцити, гемоглобін, гематокрит, тромбоцити, лейкоцити, базофіли, еозинофіли, сегментоядерні нейтрофіли, паличкоядерні нейтрофіли, лімфоцити, моноцити);
- загальний аналіз сечі (колір, прозорість, реакція (pH), відносна щільність, білок, глюкоза, еритроцити, лейкоцити, епітеліальні
клітини, циліндри, солі, бактерії, ацетон (кетонові тіла));
- глюкоза в цільній крові;
- холестерин загальний;
- швидкі тести на вагітність, тропонін, ВІЛ, вірусні гепатити;
- проведення тесту на антиген SARS-CoV-2.
5. Проведення інструментальної діагностики, зокрема електрокардіографії, пікфлуометрії, отоофтальмоскопії, вимірювання гостроти зору.
6. Проведення скринінгу на наявність розладів психіки та поведінки у пацієнтів, зокрема таких що виникають в результаті вживання психоактивних речовин (у разі звернення пацієнтів в межах графіку роботи надавача). Перенаправлення та взаємодія з лікарем-психіатром та/або лікарем-психіатром дитячим, та/або лікарем-наркологом щодо лікування пацієнтів з розладами психіки та поведінки.
7. Надання невідкладної медичної допомоги пацієнтам з розладами фізичного чи психічного здоров’я, які сталися під час прийому у лікаря ПМД і які не потребують надання екстреної, вторинної (спеціалізованої) та/або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги.
8. Виявлення індивідуального ризику виникнення інфекційних захворювань (туберкульозу, ВІЛ, вірусних гепатитів тощо) та неінфекційних (серцево-судинних, хронічних респіраторних, онкологічних, діабету тощо), зокрема, шляхом проведення скринінгових анкетувань, оцінювання загального серцево-судинного ризику за шкалою SCORE, індексу маси тіла, окружності талії тощо.
9. Проведення профілактичних заходів, спрямованих на зменшення інфекційних захворювань серед дорослого та дитячого населення, зокрема вакцинації згідно з календарем профілактичних щеплень (вакцинація за віком, вакцинація за станом здоров’я, вакцинація за епідемічними показаннями), екстреної імунопрофілактики.
10. Проведення забору зразків матеріалу для тестування на SARS-CoV-2 (за місцем надання ПМД або за місцем проживання (перебування) пацієнта/пацієнтки в разі такої необхідності) у пацієнтів з підозрою на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2, незалежно від наявності у пацієнта/пацієнтки поданої декларації про вибір лікаря, який надає ПМД.
11. Ознайомлення контактних осіб, а також осіб з підозрою або підтвердженим діагнозом гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, із карантинними заходами і важливістю самоізоляції.
12. Лікування пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
13. Профілактика, діагностика та раннє виявлення соціально-небезпечних хвороб (ВІЛ, туберкульоз (в тому числі, латентна туберкульозна інфекція), гепатити, інфекції, що передаються статевим шляхом, тощо). Обстеження контактних щодо туберкульозу осіб та видача направлення для надання вторинної (спеціалізованої) та/або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги. Взаємодія з лікарем-фтизіатром та/або лікарем-фтизіатром дитячим щодо діагностики та лікування пацієнтів із туберкульозом.
14. Надання консультативної допомоги населенню щодо здорового способу життя, наслідків нездорового способу життя, важливості відмови від куріння та ризиків зловживання алкоголем, важливості збільшення фізичної активності та здорового харчування, вакцинації.
15. Динамічне спостереження за неускладненою вагітністю та (у разі потреби) направлення до лікаря-акушера-гінеколога.
16. Здійснення медичного спостереження за здоровою дитиною та надання рекомендацій батькам/опікунам щодо необхідності грудного вигодовування, правильного харчування та догляду за здоровою дитиною відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
17. Надання окремих послуг паліативної допомоги дорослим та дітям, що включає: регулярну оцінку стану важкохворого пацієнта/пацієнтки та визначення його/її потреб; оцінку ступеня болю та лікування больового синдрому; виписка рецептів для лікування больового синдрому; призначення лікування для подолання супутніх симптомів (закрепи, нудота, задуха тощо); консультування та навчання осіб, які здійснюють догляд за пацієнтом/пацієнткою; координацію та співпрацю з іншими установами для забезпечення медичних, психологічних, соціальних та інших потреб пацієнта/пацієнтки.
18. Призначення лікарських засобів та визначення потреби медичних виробів, технічних засобів реабілітації з оформленням відповідних документів згідно з вимогами законодавства.
19. Виписка рецептів для отримання лікарських засобів, які передбачені програмою реімбурсації та для пільгового забезпечення лікарськими засобами окремих груп населення за певними категоріями захворювань відповідно до чинного законодавства.
20. Видача електронних направлень для проведення всіх необхідних клініко-лабораторних та інструментальних досліджень, консультацій лікаря та інших послуг на рівні вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги.
21. Виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги до пацієнта/пацієнтки, який/яка знаходиться у загрозливому для життя стані, та надання йому/їй відповідної медичної допомоги до її прибуття.
22. Видача довідок, медичних висновків про тимчасову непрацездатність, направлень для проходження медико-соціальної експертизи, а також лікарських свідоцтв про смерть та інших документів встановленого зразка, які необхідні пацієнту/пацієнтці згідно з вимогами чинного законодавства.
Інші особливості надання медичних послуг, пов’язаних із наданням первинної медичної допомоги за договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій визначені Порядком надання первинної медичної допомоги, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19 березня 2018 року № 504.

Важливо:
Суб’єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ на визначених в оголошенні умовах, має відповідати Вимогам до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року № 391.

При поданні пропозиції через автоматизоване робоче місце в електронній медичній інформаційній системі, в якій зареєстровано суб’єкт господарювання,  необхідно заповнити наступну інформацію:
- прізвище, ім’я та по батькові підписанта договору зі сторони надавача та документ, на підставі якого діє такий підписант
(для юридичних осіб потрібно зазначити “Статуту”, для фізичних осіб-підприємців - “запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № __ (зазначити номер запису) від ___ (зазначити дату запису);
- місця надання послуг, які будуть включені до договору
(повинні співпадати з місцями провадження господарської діяльності, що зазначені в рішенні органу ліцензування про видачу ліцензії);
- банківські реквізити суб’єкта господарювання  (IBAN);
- початок строку дії договору. Дату строку дії договору слід заповнювати із дотриманням таких правил: якщо пропозиція про укладення договору подається до 01.01.2022 року, то початок строку дії договору слід зазначити - 01 січня 2022 року, закінчення строку дії договору ‒ 31 грудня 2022 року або інша дата протягом 2022 року на розсуд суб’єкта господарювання; якщо пропозиція про укладення договору подається після 01.01.2022 року, то початок строку дії договору слід зазначити - не раніше дати подання пропозиції, закінчення строку дії договору ‒ 31 грудня 2022 року або інша дата протягом 2022 року на розсуд суб’єкта господарювання.

Разом із пропозицією необхідно подати додатки до неї, які слід прикріпити у вигляді сканованих документів у форматі PDF або відомості (посилання) щодо наявності такої інформації в державному реєстрі, базі даних або інших інформаційних ресурсах.

Перелік додатків до заяви
Додаток 1. Повідомлення про відповідність умовам закупівлі та специфікації (форма додається). Повідомлення подається окремим файлом у вигляді сканованої копії підписаного документу у форматі PDF та є обов’язковим для всіх суб’єктів господарювання, які подають пропозицію.
Додаток 2. Сканована копія в електронній формі документа, що підтверджує повноваження представника (у разі підписання заяви та доданих до неї документів представником суб’єкта господарювання, крім випадку, коли відомості про повноваження представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань).
Додаток 3. Сканована копія чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики та сканована копія внесених змін, у разі їх наявності. Залежно від того, коли заклад отримав ліцензію, це може бути:
- ліцензія на бланку, якщо документ отримано до 01 січня 2017 року;
- витяг з наказу МОЗ, якщо ліцензію отримано після 01 січня 2017 року.
У випадку внесення змін до ліцензії - копія повідомлення до МОЗ про внесення змін до даних, зазначених у заяві, документах та відомостях, що додавалися до заяви про отримання ліцензії.
Додаток 4. Сканована копія документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат. Якщо зазначений документ подавався суб’єктом господарювання під час укладання договору в минулому періоді, він додається у разі, коли відбулися зміни умов його отримання (зокрема, зміна місцезнаходження юридичної особи, адреси розташування будівлі, будівельних норм і стандартів).
Додаток 5. Документ, що підтверджує забезпечення перекладу на українську жестову мову (з української жестової мови) – у разі подання пропозиції з 01 січня 2022 року.

Додатки до оголошення:
1. Форма повідомлення про відповідність умовам закупівлі та специфікації.
2. Проект додатку до договору «Спеціальні умови надання медичних послуг, пов’язаних з первинною медичною допомогою».
У разі наявності технічних питань, які виникають під час заповнення електронних полів та/або подання пропозиції, звертайтесь до операторів електронних медичних інформаційних систем, у яких ви зареєстровані.

У разі наявності будь-яких інших питань, які виникають під час заповнення електронних полів та/або подання пропозиції звертайтесь на безкоштовну гарячу лінію 16-77, а також за телефонами міжрегіональних департаментів НСЗУ:
1. Центральний міжрегіональний департамент (м. Київ, Київська обл., Житомирська обл., Вінницька обл., Черкаська обл.) -  (044) 299 04 86, (044) 299 04 97.
2. Північний міжрегіональний департамент (Полтавська обл., Сумська обл., Харківська обл., Чернігівська обл.) - (057)-341-42-97.
3. Південний міжрегіональний департамент (Миколаївська обл., Одеська обл., Херсонська обл., Автономна Республіка Крим)  - (048) 753 13 86.
4. Західний міжрегіональний департамент (Львівська обл., Тернопільська обл., Хмельницька обл., Чернівецька обл., Івано-Франківська обл., Закарпатська обл., Рівненська обл., Волинська обл.) - (032) 259 30 18.
5. Східний міжрегіональний департамент (Дніпропетровська обл., Донецька обл., Запорізька обл., Кіровоградська обл., Луганська обл.) - 098 041 13 45.