gov.ua
Державні сайти України
//

Національна служба здоров'я України

Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

Людям із порушенням зору
ua
En
in English

ОГОЛОШЕННЯ 
про укладення договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій щодо надання медичних послуг за напрямом «Лікування пацієнтів методом перитонеального діалізу в амбулаторних умовах» від 01 вересня 2021 року

Подання пропозицій та їх розгляд
1. Строк подання пропозиції спливає о 18 годині 00 хвилин за київським часом 15 листопада 2021 року.
Пропозиції про укладення договору, у тому числі з усунутими недоліками (повторні), подані після закінчення строку подання, не розглядаються.
Якщо суб’єкту господарювання надіслано повідомлення про виправлення помилок у його пропозиції після граничної дати подання пропозицій, суб’єкт господарювання має право подати оновлену пропозицію протягом двох робочих днів з дня надіслання НСЗУ повідомлення про виправлення помилок.
2. Заявник подає до НСЗУ пропозицію (заяву та додатки до неї) в електронній формі шляхом заповнення електронних полів.
3. Суб’єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ на визначених в оголошенні умовах, до подання пропозиції повинен забезпечити внесення до електронної системи охорони здоров’я актуальної інформації про:
1) суб’єкт господарювання, місця надання ним медичних послуг та медичне обладнання, зазначене в оголошенні;
2)  ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (дата, строк дії, номер наказу, номер ліцензії та вид господарської діяльності, на право здійснення якого видано ліцензію)
3) суб’єкти господарювання, які будуть залучені до виконання договору (підрядники);
4) уповноважених осіб та медичних працівників, які будуть залучені до укладення або виконання договору.

Важливо:
Пропозиція суб’єкта господарювання про укладення договору повинна містити, зокрема, скановану копія документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, або скановану копія документа, що підтверджує доступність входів, виходів і шляхів руху до будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (з подальшим поданням до 01 жовтня 2021 р. сканованої копії документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення);
з 01 жовтня 2021 року скановану копія документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.

УВАГА: У разі коли після подання пропозиції зазначена інформація змінюється, суб’єкт господарювання повинен у той же день внести відповідні зміни до електронної системи охорони здоров’я.

Примітка: внесення до електронної системи охорони здоров’я актуальної інформації про медичне обладнання, визначене в цьому Оголошенні, є обов’язковим за умови наявності відповідної технічної можливості в електронній системі охорони здоров’я.
4. НСЗУ розглядає пропозиції про укладення договору до 19 листопада року включно.
5. Якщо пропозиція про укладення договору подана після 01.04.2021, то датою початку строку дії договору є перше число наступного місяця, датою закінчення строку дії договору – 31.12.2021 або інша дата в межах 2021 року.

Умови закупівлі медичних послуг, які будуть надаватись за Договором  

Для належного виконання Договору надавач медичних послуг зобов’язується забезпечити наявність необхідного для надання послуг медичного обладнання і персоналу та відповідати наступним умовам надання відповідних медичних послуг.

Умови надання послуги: амбулаторно та/або за місцем проживання/перебування пацієнта/пацієнтки.

Підстави надання послуги:
- направлення лікаря-нефролога/лікаря-нефролога дитячого при встановленому діагнозі:
 - N18.4 Хронічна хвороба нирок, стадія 4;
 - N18.5 Хронічна хвороба нирок, стадія 5;
 - N18.8 Інші прояви хронічної ниркової недостатності;
 - N18.9 Хронічна хвороба нирок неуточнена;
 - N19 Ниркова недостатність неуточнена.

Вимоги до організації надання послуги:
1. Наявність у медичному закладі структурного підрозділу замісної ниркової терапії.
2. Забезпечення можливості вільного вибору пацієнтом/пацієнткою закладу, де проводиться лікування методом перитонеального діалізу.
3. Наявність відповідно обладнаного приміщення для навчання та практичних занять.
4. Наявність розробленої програми навчання пацієнтів методиці проведення ПАПД, АПД та протоколів лікування цими методами.
5. Контроль видачі та використання апаратів для АПД (за наявності відповідного обладнання).
6. Забезпечення доставки виробів медичного призначення та лікарських засобів для проведення перитонеального діалізу (ПАПД/АПД) за місцем перебування пацієнта/пацієнтки.
7. Забезпечення можливості проведення ПД (ПАПД/АПД) в амбулаторних умовах на етапі навчання.
8. Забезпечення можливості проведення лабораторних та інструментальних досліджень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я у закладі або на умовах договору підряду.
9. Забезпечення хімічної та мікробіологічної безпеки у відділенні при проведенні ПД (ПАПД/АПД) в амбулаторних умовах.
10. Взаємодія з іншими закладами охорони здоров’я для своєчасного та ефективного надання допомоги пацієнтам.
11. Наявність затвердженої програми з інфекційного контролю та дотримання заходів із запобігання інфекціям, пов’язаним з наданням медичної допомоги, відповідно до чинних наказів МОЗ України.
12. Наявність локальних документів з інфекційного контролю за особливо небезпечними інфекційними хворобами (ОНІХ) та запобігання їх розповсюдженню з обов’язково відпрацьованим сценарієм щодо впровадження протиепідемічного режиму у ЗОЗ та його суворого дотримання в організації роботи та наданні медичної допомоги в умовах виникнення пандемії, а також у випадку виникнення осередку інфікування ОНІХ (зокрема, гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2).
13. Наявність внутрішньої системи управління і контролю якості та безпеки медичної діяльності з дотриманням вимог до їх організації і проведення відповідно до чинного законодавства із здійсненням безперервного моніторингу індикаторів оцінки та критеріїв доступності, якості, безпеки надання медичної допомоги за напрямом її надання, ефективного контролю та управління якістю ЗОЗ для забезпечення прав пацієнта/пацієнтки на отримання медичної допомоги необхідного обсягу та належної якості.
14. Здійснення закупівлі лікарських засобів та медичних виробів, необхідних для надання медичної допомоги відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я. Організація ефективного управління запасами лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів, закуплених закладом або отриманих для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров'я МОЗ України. Використання та збереження залишків лікарських засобів та медичних виробів, необхідних для лікування пацієнтів, в тому числі після закінчення дії договору.
15. Забезпечення оцінки стану здоров’я пацієнта/пацієнтки, в тому числі виявлення ознак насильства та дотримання вимог законодавства в сфері протидії насильству. Дотримання прав людини у закладі охорони здоров’я, у відповідності до рекомендацій Уповноваженого із прав людини Верховної Ради України, та положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, Конвенції про права осіб із інвалідністю.

Вимоги до спеціалізації та кількості фахівців:
1. У закладі:
- Лікар-нефролог та/або лікар-нефролог дитячий (за умови надання допомоги дітям) – щонайменше одна особа з даного переліку, яка працює за основним місцем роботи або за сумісництвом у цьому закладі.
2. За місцем надання медичних послуг:
- Сестра медична – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи у цьому закладі.

Вимоги до переліку обладнання:
1. За місцем надання медичних послуг:
- електрокардіограф багатоканальний;
- тонометр та/або тонометр педіатричний з манжетками для дітей різного віку;
- дихальний мішок;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації;
- глюкометр;
- ваги медичні;
- пристрій для підігрівання розчинів для перитонеального діалізу;
- ваги зі шкалою вимірювання не менше 5 г для зважування розчинів;
- термометр безконтактний;
- аптечка для надання невідкладної допомоги.

Інші вимоги:
1. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю нефрологія та/або дитяча нефрологія.
2. У разі зміни обсягу наданих медичних послуг, що виявлено за результатами аналізу інформації ЕСОЗ про обсяг фактично наданих медичних послуг, порівняно із запланованим у договорі обсягом медичних послуг, НСЗУ має право ініціювати внесення до нього змін, але не рідше, ніж раз на 3 місяці від початку дії першого договору за цим пакетом медичних послуг. При цьому до перерахунку включаються всі неоплачені медичні послуги, які були надані у попередні періоди дії договору.

Обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація) 

1. Первинний огляд пацієнта/пацієнтки та подальше лікарське спостереження за станом життєво важливих функцій організму.
2. Спостереження за ефективністю (адекватністю) діалізного лікування методами постійного перитонеального діалізу (ПАПД) та/або автоматизованого перитонеального діалізу (АПД), включаючи оцінку та корекцію нутриційного статусу, своєчасну діагностику, профілактику та лікування інфекційних та неінфекційних ускладнень перитонеального діалізу, із направленням пацієнтів до лікарів-спеціалістів інших профілів .
3. Перевірка ПД-освіти та, за потреби, проведення повторного навчання. Навчання родичів пацієнта/пацієнтки методикам ПАПД/АПД, у випадку коли пацієнт/пацієнтка не може самостійно проводити процедуру.
4. Оцінка можливості організації процедур перитонеального діалізу пацієнтом/пацієнткою самостійно:
- у випадку можливості самостійного проведення процедури ПД – надання та доставка за місцем проживання пацієнта/пацієнтки виробів медичного призначення (включаючи циклери для АПД) та лікарських засобів; виконання процедури перитонеального діалізу в амбулаторних умовах в закладі охорони здоров’я за необхідності; контроль за використанням циклерів для АПД, витратних медичних матеріалів та лікарських засобів;
- у випадку неможливості самостійного проведення процедури – навчання виконанню процедури перитонеального діалізу (постійного амбулаторного перитонеального діалізу чи автоматизованого перитонеального діалізу) в амбулаторних умовах родичів пацієнта/пацієнтки, а також, у разі необхідності, організація тимчасового проведення амбулаторних процедур ПД (ПАПД/АПД) в закладі охорони здоров’я;
- у випадку госпіталізації пацієнта/пацієнтки до іншого закладу охорони здоров’я - забезпечення необхідними консультаціями лікаря-нефролога і контроль наявності у пацієнта/пацієнтки достатньої кількості виробів медичного призначення та лікарських засобів для проведення перитонеального діалізу, а у разі необхідності (за запитом пацієнта/пацієнтки) - доставка виробів медичного призначення (включаючи циклери для АПД) та лікарських засобів до місця безпосереднього перебування пацієнта/пацієнтки.
5. Призначення прескрипції лікування методом перитонеального діалізу із зазначенням типу розчину, об’єму розчину, кратності проведення обмінів, виду ПД (ПАПД – постійний амбулаторний перитонеальний діаліз або АПД – автоматизований перитонеальний діаліз) із зазначенням його параметрів.
6. Проведення необхідних лабораторних досліджень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, а також за потребою або при погіршенні стану, зокрема:
- розгорнутий клінічний аналіз крові;
- аналіз сечі загальний;
- біохімічний аналіз крові (сечовина, креатинін, загальний білок, альбумін, електроліти: натрій, калій, кальцій, фосфор, хлор), сироваткове залізо, феритин;
- глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
- ліпіднийпрофіль (тригліцериди, загальний холестерин, ліпопротеїди низької щільності (ЛПНЩ), ліпопротеїди високої щільністю (ЛПВЩ));
- індекс еритроцитів, число ретикулоцитів, відсоток насичення трансферину залізом, сироватковий феритин;
- контроль залишкової функції нирок (ЗФН);
- Kt/Vurea;
- тест перитонеальної рівноваги (PET).
7. Забезпечення менеджменту перитонеального катетеру, лікування перитоніту, інфекції місця виходу катетера і тунельні інфекції:
- направлення для хірургічної імплантації перитонеального катетера;
- профілактика інфекційних ускладнень, пов’язаних з тривалим знаходженням перитонеального катетера у черевній порожнині пацієнта/пацієнтки;
- направлення пацієнтів, за необхідності, до медичного закладу при ускладненнях, пов’язаних з діалізним перитонітом, інфекцією місця виходу катетера і тунельною інфекцією.
8. Забезпечення своєчасної діагностики та надання медикаментозного лікування анемії.
9. Забезпечення лікарськими засобами відповідно до Національного переліку основних лікарських засобів, медичними виробами та розхідними матеріалами.
10. Надання своєчасної невідкладної медичної допомоги при виникненні станів, що загрожують життю, під час перебування пацієнта/пацієнтки у медичному закладі.
11. Направлення пацієнтів для отримання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги.
Суб'єкт господарювання, який бажає укласти Договір з НСЗУ, повинен відповідати Вимогам до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року № 391.

Подати пропозицію «Лікування пацієнтів методом перитонеального діалізу в амбулаторних умовах», перейшовши за цим посиланням. 

Під час заповнення заяви необхідно:
-  зазначити інформацію про підставу, відповідно до якої діє підписант договору (для юридичних осіб автоматично зазначається «діє на підставі Статуту», для фізичних осіб-підприємців - необхідно вказати номер  та дату запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);
- обрати місця надання послуг, які будуть включені до договору
- зазначити заплановану кількість  послуг, які надавач готовий надати за відповідним пакетом медичних послуг протягом місяця;
- банківські реквізити суб'єкта господарювання (IBAN);
- зазначити інформацію про підрядників, які будуть залучені до виконання договору в частині надання медичних послуг відповідно до цього Оголошення, вид медичних послуг, для надання яких будуть залучені підрядники, номер, дату та строк дії договору укладеного з підрядником.


УВАГАпомилка у банківських реквізитах може призвести до необхідності проходження повторної процедури укладення договору та, відповідно, до відтермінування оплати за надані послуги. Відповідальність за правильність банківських реквізитів, які автоматично будуть відображені у проекті договору, несе суб'єкт господарювання.
Разом із заявою також необхідно подати додатки до неї, які слід прикріпити  у вигляді сканованих документів у форматі PDF (далі – пропозиція).

Перелік додатків до пропозиції
Додаток 1. Сканована копія в електронній формі документа, що підтверджує повноваження представника (у разі підписання заяви та доданих до неї документів представником суб’єкта господарювання, крім випадку, коли відомості про повноваження представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань).
Додаток 2. Сканована копія документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, або сканована копія документа, що підтверджує доступність входів, виходів і шляхів руху до будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (з подальшим поданням до 01 жовтня 2021 р. сканованої копії документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення);
з 01 жовтня 2021 року сканована копія документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Додаток 3. Сканована копія чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики та сканована копія внесених змін, у разі їх наявності. Залежно від того, коли заклад отримав ліцензію, це може бути:
- ліцензія на бланку, якщо документ отримано до 01 січня 2017 року;
- витяг з наказу МОЗ, якщо ліцензію отримано після 01 січня 2017 року.
У випадку внесення змін до ліцензії копія повідомлення до МОЗ про внесення змін до даних, зазначених у заяві, документах та відомостях, що додавалися до заяви про отримання ліцензії.

Проект додатку до договору щодо спеціальних умов надання відповідних видів медичних послуг або груп медичних послуг

Протягом десяти календарних днів з дати підписання проекту договору уповноваженою особою НСЗУ керівник або уповноважена особа суб’єкта господарювання накладає електронний підпис на такий договір. Накладенням електронного підпису на договір уповноважена особа суб’єкта господарювання підтверджує, що суб’єкт господарювання відповідає умовам закупівлі та спроможний надавати медичні послуги згідно із специфікацією.

Відповідно до пункту 19-2 Порядку укладення, зміни та припинення договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 25 квітня 2018 р. № 410 (в редакції постанови Кабінету Міністрів Українивід 27 листопада 2019 р. № 1073),  підписаний НСЗУ та надісланий суб’єкту господарювання проект договору є пропозицією укласти договір (оферта), який діє протягом десяти календарних днів з дати підписання. Якщо суб’єкт господарювання не підписав договір протягом установленого строку пропозиція (оферта) втрачає свою силу, а договір вважається неукладеним.

У разі наявності будь-яких питань, які виникають під час заповнення заяви та/або подання пропозиції, звертайтеся на адресу електронної пошти: [email protected] або на безкоштовну гарячу лінію 16-77, а також за телефонами Міжрегіональних департаментів НСЗУ:
1. Центральний міжрегіональний департамент (м. Київ, Київська обл., Житомирська обл., Вінницька обл., Черкаська обл.) -  (044) 299 04 86, (044) 299 04 97.
2. Північний міжрегіональний департамент (Полтавська обл., Сумська обл., Харківська обл., Чернігівська обл.) -  (057)-341-42-97.
3. Південний міжрегіональний департамент (Миколаївська обл., Одеська обл., Херсонська обл., Автономна Республіка Крим)  - (048) 753 13 86.
4. Західний міжрегіональний департамент (Львівська обл., Тернопільська обл., Хмельницька обл., Чернівецька обл., Івано-Франківська обл., Закарпатська обл., Рівненська обл., Волинська обл.)  - (032) 259 30 18.
5. Східний міжрегіональний департамент (Дніпропетровська обл., Донецька обл., Запорізька обл., Кіровоградська обл., Луганська обл.) - 098 041 13 45.