До уваги партнерів Національної служби здоров’я України - керівників аптечних закладів!
Національна служба здоров’я України починає приймати заяви на укладення договорів про реімбурсацію на II – IV квартали 2021 рік. Відповідне оголошення розміщено на офіційному сайті НСЗУ.
Початок прийому заяв про укладення договорів про реімбурсацію, які діятимуть у 2020 році, розпочинається о 9:00 ранку 26 лютого 2021 року.
Заяви про укладення договору про реімбурсацію подаються до 15 грудня 2021 року включно.
Щоб укласти договір з НСЗУ, суб'єкт господарювання повинен:
- бути зареєстрованим в електронній системі охорони здоров'я (ЕСОЗ). Працівникам аптеки потрібно отримати кваліфікований електронний підпис, відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”;
- мати в наявності комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення, необхідні для роботи через систему, з підключенням до мережі Інтернет в кожній аптеці та аптечному пункті, де здійснюватиметься відпуск лікарських засобів за договором.
Заяву до НСЗУ необхідно подавати шляхом заповнення відповідних полів через автоматизоване робоче місце вашої медичної інформаційної системи.
Пропонуємо чек-лист важливих моментів (!)під час заповнення заяви.
1. У полі “Початок строку дії договору” необхідно зазначити дату набрання чинності договору - 01 квітня 2021 року. Закінченням строку дії договору є 31 грудня 2021 року.
2. Банківські реквізити мають бути заповнено за стандартизованим міжнародним форматом номера рахунку IBAN (зазначення "UA" перед цифрами рахунку є обов'язковим). Якщо буде використано інший формат банківських реквізитів, такі заяви будуть відхилені. Помилка у банківських реквізитах також може призвести до необхідності проходження повторної процедури укладення договору. Будьте уважні.
3. Під час заповнення заяви необхідно зазначити таку інформацію:
- прізвище, ім'я та по батькові підписанта договору зі сторони заявника та документ, на підставі якого діє такий підписант;
- строк дії договору (не пізніше 31.12.2021);
- банківські реквізити (за стандартизованим міжнародним форматом номера рахунку IBAN);
- перелік аптек та аптечних пунктів, де здійснюється відпуск лікарських засобів за договором (із переліку, які зареєстровані у системі).
4. У разі наявності технічних питань, які виникають під час заповнення електронних полів та/або подання заяви, звертайтесь до операторів електронних медичних інформаційних систем, у яких ви зареєстровані.
5. Якщо виникають будь-які інші питання під час подання заяви, звертайтеся на адресу електронної пошти: [email protected] або за телефоном контактного центру НСЗУ 16-77.