ПОВІДОМЛЕННЯ про приймання звернень від суб’єктів господарювання щодо проведення аналізу за напрямом «Хірургічні операцій дорослим та дітям у стаціонарних умовах» від 06 грудня 2021 року
ПОВІДОМЛЕННЯ
про приймання звернень від суб’єктів господарювання щодо проведення аналізу наявного у суб’єктів господарювання медичного обладнання, персоналу, ліцензій, дозвільних документів, необхідних для надання медичних послуг, а також можливості залучення до надання медичних послуг підрядників, щодо надання медичних послуг за напрямом «Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах» від 06 грудня 2021 року
Подання звернень та їх розгляд
1. Строк подання звернення спливає о 18 годині 00 хвилин за київським часом 15 грудня 2021 року.
Звернення на проведення відповідного аналізу, у тому числі з усунутими недоліками (повторні), подані після закінчення строку подання, не розглядаються.
Якщо суб’єкту господарювання надіслано повідомлення про виправлення помилок у його зверненні після граничної дати подання звернення, суб’єкт господарювання має право подати оновлене звернення протягом двох робочих днів з дня надіслання НСЗУ повідомлення про виправлення помилок.
2. Заявник подає до НСЗУ звернення за формою, що додається, та додатки до нього в електронній формі шляхом заповнення електронних полів.
3. Суб’єкт господарювання, який бажає надіслати звернення на визначених в повідомленні умовах, до подання звернення повинен забезпечити внесення до електронної системи охорони здоров’я актуальної інформації про:
1) суб’єкт господарювання, місця надання ним медичних послуг та медичне обладнання, зазначене в повідомленні;
2) ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (дата, строк дії, номер наказу, номер ліцензії та вид господарської діяльності, на право здійснення якого видано ліцензію)
3) суб’єкти господарювання, які будуть залучені до виконання договору (підрядники);
4) уповноважених осіб та медичних працівників, які будуть залучені до укладення або виконання договору.
УВАГА: У разі коли після подання звернення зазначена інформація змінюється, суб’єкт господарювання повинен у той же день внести відповідні зміни до електронної системи охорони здоров’я.
4. НСЗУ розглядає звернення про проведення відповідного аналізу до 24 грудня 2021 року включно.
Умови закупівлі медичних послуг, на відповідність яких буде проводитись аналіз
Умови надання послуги: стаціонарно.
Підстави надання послуги:
- направлення лікаря з надання ПМД, якого обрано за декларацією про вибір лікаря;
- направлення лікуючого лікаря;
- доставлення бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги;
- переведення з іншого закладу/клінічного підрозділу закладу;
- самозвернення у невідкладному стані.
Вимоги до організації надання послуги:
1. Наявність приймального відділення з приймально-оглядовим боксом або відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги, обладнаних відповідно до табеля матеріально-технічного оснащення.
2. Наявність відділення / палати інтенсивної терапії для проведення цілодобової інтенсивної терапії та моніторингу, обладнаних відповідно до табеля матеріально-технічного оснащення.
3. Наявність операційного блоку, обладнаного відповідно до табеля матеріально-технічного оснащення.
4. Забезпечення можливості проведення лабораторних досліджень у закладі або на умовах договору підряду.
5. Забезпечення можливості проведення інструментальних досліджень у закладі, на умовах договору оренди чи іншого права користування відповідного обладнання або на умовах договору підряду.
6. Організація забезпечення компонентами та препаратами крові.
7. Наявність рішення мультидисциплінарної (онкологічної) групи спеціалістів (консиліуму) для проведення планових оперативних втручань з приводу злоякісного новоутворення.
8. Організація забору гістологічного біоматеріалу та обов’язкове проведення гістологічного дослідження при виявленні новоутворення, в тому числі на умовах договору підряду.
9. Внесення даних до регіонального Канцер-реєстру у випадку виявлення та проведення хірургічного втручання з приводу новоутворень.
10. Забезпечення права пацієнта/пацієнтки, який/яка перебуває на лікуванні у відділенні інтенсивної терапії, на допуск до нього/неї відвідувачів 24 години на добу в будь-який день тижня згідно з правилами, визначеними чинними нормативно-правовими актами.
11. Взаємодія з іншими надавачами медичних послуг для своєчасного та ефективного надання медичної допомоги пацієнтам.
12. Обов’язкове інформування пацієнта/пацієнтки щодо можливості отримання інших необхідних медичних послуг безоплатно за рахунок коштів програми медичних гарантій.
13. Інформування пацієнтів щодо можливостей профілактики та лікування, залучення пацієнтів до прийняття рішень щодо їх здоров'я, узгодження плану лікування з пацієнтами відповідно до їх очікувань та можливостей.
14. Наявність затвердженої програми з інфекційного контролю та дотримання заходів із запобігання інфекціям, пов’язаним з наданням медичної допомоги, відповідно до чинних наказів МОЗ.
15. Наявність локальних документів з інфекційного контролю за особливо небезпечними інфекційними хворобами (ОНІХ) та запобігання їх розповсюдженню з обов’язково відпрацьованим сценарієм щодо впровадження протиепідемічного режиму у ЗОЗ та його суворого дотримання в організації роботи та наданні медичної допомоги в умовах виникнення пандемії, а також у випадку виникнення осередку інфікування ОНІХ (зокрема, гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2).
16. Наявність внутрішньої системи управління і контролю якості та безпеки медичної діяльності з дотриманням вимог до їх організації і проведення відповідно до чинного законодавства із здійсненням безперервного моніторингу індикаторів оцінки та критеріїв доступності, якості, безпеки надання медичної допомоги за напрямом її надання, ефективного контролю та управління якістю ЗОЗ для забезпечення прав пацієнта/пацієнтки на отримання медичної допомоги необхідного обсягу та належної якості.
17. Здійснення закупівлі лікарських засобів та медичних виробів, необхідних для надання медичної допомоги відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я. Організація ефективного управління запасами лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів, закуплених закладом або отриманих для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я МОЗ. Використання та збереження залишків лікарських засобів та медичних виробів, необхідних для лікування пацієнтів, в тому числі після закінчення дії договору.
18. Забезпечення оцінки стану здоров’я пацієнта/пацієнтки, в тому числі виявлення ознак насильства та дотримання вимог законодавства у сфері протидії насильству.
19. Дотримання прав людини у ЗОЗ відповідно до рекомендацій Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, та положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, Конвенції про права осіб з інвалідністю, Конвенції про права дитини та інших міжнародних договорів ратифікованих Україною.
Додаткові вимоги до організації надання послуги (для надання медичної допомоги дорослим):
1. Наявність відділення анестезіології та інтенсивної терапії та/або відділення інтенсивної терапії загального профілю для дорослих (щонайменше 12 ліжок).
2. Наявність відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги із забезпеченням перебування пацієнта/пацієнтки у цьому відділенні не більше 24 годин.
3. Забезпечення цілодобового проведення лабораторних та інструментальних досліджень у закладі.
Додаткові вимоги до організації надання послуги (для надання медичної допомоги дітям):
1. Наявність відділення анестезіології та інтенсивної терапії та/або відділення відділення інтенсивної терапії для дітей (щонайменше 9 ліжок).
2. Наявність у закладі щонайменше 3-х ліжок за кожним з перелічених напрямів: неонатальної хірургії, нейрохірургії, ортопедії та травматології, урології, офтальмології, отоларингології.
3. Забезпечення цілодобового проведення лабораторних та інструментальних досліджень у закладі.
4. Наявність окремих сімейних палат, обладнаних відповідно до табелю оснащення профільного відділення, для сумісного перебування батьків або членів родини або інших законних представників разом з дитиною упродовж надання їй медичних послуг та/або реабілітаційних послуг в сфері охорони здоров'я.
Вимоги до спеціалістів та кількості фахівців, які працюють на посадах:
1. За місцем надання медичних послуг:
- Лікар-акушер-гінеколог та/або лікар-гінеколог дитячого та підліткового віку, та/або лікар-гінеколог-онколог, та/або лікар-кардіолог інтервенційний, та/або лікар-комбустіолог, та/або лікар-нейрохірург, та/або лікар-нейрохірург дитячий, та/або лікар-онколог, та/або лікар-онколог дитячий, та/або лікар-ортопед-травматолог, лікар-ортопед-травматолог дитячий, та/або лікар-отоларинголог, та/або лікар-отоларинголог дитячий, та/або лікар-отоларинголог-онколог, та/або лікар-офтальмолог, та/або лікар-офтальмолог дитячий, та/або лікар-уролог, та/або лікар-уролог дитячий, та/або лікар-хірург, та/або лікар-хірург дитячий, та/або лікар-хірург-проктолог, та/або лікар-хірург-онколог, та/або лікар-хірург судинний, та/або лікар-хірург серцево-судинний, та/або лікар-хірург торакальний, лікар-стоматолог-хірург та/або лікар-хірург щелепно-лицевий – щонайменше 4 особи з даного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Сестра медична – щонайменше 8 осіб, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Сестра медична операційна – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
2. У закладі:
- Лікар з ультразвукової діагностики – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар-рентгенолог – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар-епідеміолог – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар з фізичної та реабілітаційної медицини та/або лікар з лікувальної фізкультури, та/або лікар з лікувальної фізкультури і спортивної медицини, та/або лікар-фізіотерапевт, та/або фізичний терапевт, та/або ерготерапевт – щонайменше одна особа з даного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Рентгенолаборант – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи у цьому закладі або за сумісництвом.
2.1. У відділенні / палаті інтенсивної терапії:
- Лікар-анестезіолог та/або лікар-анестезіолог дитячий (за умови надання допомоги дітям) – щонайменше 2 особи з даного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Сестра медична-анестезист – щонайменше 4 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі;
Додаткові вимоги до спеціалістів та кількості фахівців, які працюють на посадах (для надання медичної допомоги дорослим):
1. За місцем надання медичних послуг:
- Лікар-акушер-гінеколог та/або лікар-гінеколог-онколог, та/або лікар-кардіолог інтервенційний, та/або лікар-комбустіолог, та/або лікар-нейрохірург, та/або лікар-онколог, та/або лікар-ортопед-травматолог, та/або лікар-отоларинголог, та/або лікар-отоларинголог-онколог, та/або лікар-офтальмолог, та/або лікар-уролог, та/або лікар-хірург, та/або лікар-хірург-проктолог, та/або лікар-хірург-онколог, та/або лікар-хірург судинний, та/або лікар-хірург серцево-судинний, та/або лікар-хірург торакальний, лікар-стоматолог-хірург та/або лікар-хірург щелепно-лицевий – щонайменше 16 осіб з даного переліку додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Сестра медична – щонайменше 32 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Сестра медична операційна – щонайменше 16 осіб додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
2. У закладі:
- Лікар-ендоскопіст – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар з ультразвукової діагностики – щонайменше одна особа додатково до основного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар-рентгенолог – щонайменше одна особа додатково до основного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар з фізичної та реабілітаційної медицини та/або лікар з лікувальної фізкультури, та/або лікар з лікувальної фізкультури і спортивної медицини, та/або лікар-фізіотерапевт, та/або фізичний терапевт, та/або ерготерапевт – щонайменше одна особа з даного переліку додатково до основного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар-лаборант – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи у цьому закладі.
- Фельдшер-лаборант та/або лаборант клінічної діагностики, та/або лаборант клініко-діагностичної лабораторії, та/або лаборант – щонайменше 4 особи з даного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Рентгенолаборант – щонайменше 3 особи, які працюють за основним місцем роботи у цьому закладі або за сумісництвом.
2.1. У відділенні анестезіології та інтенсивної терапії та/або відділенні інтенсивної терапії для дорослих:
- Сестра медична-анестезист – щонайменше 4 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
2.2. У відділенні екстреної (невідкладної) медичної допомоги:
- Лікар з медицини невідкладних станів – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Сестра медична та/або фельдшер, та/або фельдшер з медицини невідкладних станів – щонайменше 4 особи з даного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
Додаткові вимоги до спеціалізації та кількості фахівців, які працюють на посадах (для надання медичної допомоги дітям):
1. За місцем надання медичних послуг:
- Лікар-хірург дитячий – щонайменше 4 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Сестра медична – щонайменше 4 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Сестра медична операційна – щонайменше 8 осіб додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
2. У закладі:
- Лікар-ортопед-травматолог дитячий – щонайменше 2 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Лікар-отоларинголог дитячий – щонайменше 2 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Лікар-офтальмолог дитячий – щонайменше 2 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Лікар-уролог дитячий – щонайменше 2 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Лікар-ендоскопіст – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар з ультразвукової діагностики, який пройшов підготовку з ультразвукової діагностики в педіатрії (сертифікований курс тематичного удосконалення) – щонайменше одна особа додатково до основного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар-рентгенолог – щонайменше одна особа додатково до основного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар з фізичної та реабілітаційної медицини та/або лікар з лікувальної фізкультури, та/або лікар з лікувальної фізкультури і спортивної медицини, та/або лікар-фізіотерапевт, та/або фізичний терапевт, та/або ерготерапевт – щонайменше одна особа з даного переліку додатково до основного переліку, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар-лаборант – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи у цьому закладі.
- Фельдшер-лаборант та/або лаборант клінічної діагностики, та/або лаборант клініко-діагностичної лабораторії, та/або лаборант – щонайменше 4 особи з даного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Рентгенолаборант – щонайменше 3 особи, які працюють за основним місцем роботи у цьому закладі або за сумісництвом.
2.1. У відділенні анестезіології та інтенсивної терапії та/або відділенні інтенсивної терапії для дітей:
- Лікар-анестезіолог дитячий – щонайменше 5 осіб додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Сестра медична-анестезист – щонайменше 4 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
Вимоги до переліку обладнання:
1. У закладі:
- система ультразвукової візуалізації з доплером;
- електрокардіограф багатоканальний;
- система рентгенівська діагностична;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації.
- забезпечення киснем: із концентрацією кисню на рівні не менше 93±3% та тиском кисню на виході 0,4 МПа, що забезпечується шляхом системи централізованого постачання кисню та/або кисневих концентраторів;
- резервне джерело електропостачання;
- автоматичне перемикальне комутаційне обладнання відповідно до ДСТУ IEC 60947-6-1: 2007.
1.2. В операційній:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- забезпечення киснем: із концентрацією кисню на рівні не менше 93±3% та тиском кисню на виході 0,4 МПа, що забезпечується шляхом системи централізованого постачання кисню;
- система анестезіологічна загального призначення або апарат інгаляційної анестезії, пересувний;
- ларингоскоп з набором клинків;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t);
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 2;
- аспіратор (відсмоктувач);
- коагулятор (моно-, біполярний);
- мішок ручної вентиляції легенів;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації.
1.3 У палаті/відділенні інтенсивної терапії:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно технічних документів;
- забезпечення киснем: із концентрацією кисню на рівні не менше 93±3% та тиском кисню на виході 0,4 МПа, що забезпечується шляхом системи централізованого постачання кисню;
- апарат штучної вентиляції легенів – щонайменше 2;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) – щонайменше 2;
- ларингоскоп з набором клинків;
- пульсоксиметр – щонайменше 2;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 4;
- аспіратор (відсмоктувач);
- тонометр та/або тонометр педіатричний з манжетками для дітей віком від 3-х років і старше;
- термометр безконтактний;
- глюкометр.
Додаткові вимоги до переліку обладнання (для надання медичної допомоги дорослим):
1. У закладі:
- система рентгенівської комп'ютерної томографії та/або система магнітно-резонансної томографії у закладі або на умовах оренди чи іншого права користування;
- система рентгенівська ангіографічна;
- мобільний рентгенапарат С-дуга для оперативних втручань під рентгенконтролем;
- гнучкий відеогастроскоп;
- гнучкий відеоколоноскоп;
- гнучкий відеобронхоскоп;
- цистоскоп (катетеризаційний, операційний);
- цисторезектоскоп (монополярний/біполярний).
1.1. У відділенні екстреної (невідкладної) медичної допомоги:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- неінвазивна система вентиляції легенів (BIPAP/CPAP);
- система ультразвукової візуалізації портативна;
- глюкометр;
- електрокардіограф багатоканальний;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t);
- мішок ручної вентиляції легенів.
1.2. У лабораторії:
- аналізатор газів крові;
- автоматичний гематологічний аналізатор;
- коагуляційний аналізатор;
- біохімічний аналізатор;
- аналізатор сечі.
1.3. В операційній:
- пересувний, з можливістю проведення інгаляційної анестезії галогенізованими анестетиками і роботи в низько потоковому режимі та з системами повного анестезіологічного моніторингу – 1 на кожних 5 операційних столів;
- система анестезіологічна загального призначення або апарат інгаляційної анестезії, пересувний, з можливістю проведення інгаляційної анестезії галогенізованими анестетиками та з системами базового анестезіологічного моніторингу – 1 на кожних 5 операційних столів;
- система анестезіологічна загального призначення або апарат інгаляційної анестезії, пересувний, з можливістю подання закисно-кисневої суміші – 3 на кожних 5 операційних столів;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) – 4 на кожних 5 операційних столів;
- пульсоксиметр – 1 на кожний операційний стіл;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – 2 на кожний операційний стіл;
- аспіратор (відсмоктувач) – 1 на кожний операційний стіл;
- ларингоскоп з набором клинків – 1 на кожний операційний стіл;
- мішок ручної вентиляції легенів – 1 на кожний операційний стіл;
- електронно-оптичний перетворювач;
- операційний мікроскоп;
- обладнання для обігріву пацієнта на операційному столі.
1.4. У відділенні анестезіології та інтенсивної терапії та/або відділенні інтенсивної терапії (ІТ) загального профілю для дорослих:
- апарат штучної вентиляції легенів – щонайменше 10;
- апарат штучної вентиляції легенів для транспортування пацієнтів – щонайменше 2;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) – щонайменше 10, щонайменше 2 з яких з можливістю вимірювання рівня CO2;
- пульсоксиметр – щонайменше 4;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 8;
- електрокардіограф багатоканальний;
- електрокардіостимулятор зовнішній;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації – щонайменше 2;
- аспіратор (відсмоктувач) – щонайменше 11;
- апарат для гострого гемодіалізу «Штучна нирка» (при відсутності відділення екстракорпоральної детоксикації;
- мішок ручної вентиляції легенів – щонайменше 4;
- система рентгенівська діагностична портативна;
- набір (укладка) для реанімації – щонайменше 2;
- система ультразвукової візуалізації з кольоровим доплером і набором датчиків:
- конвексний (абдомінальний) з частотою 2-6 МГЦ
- лінійний (для дослідження судин) з середньою частотою 7,5 МГц шириною 40-50 мм
- секторний з фазованою решіткою (кардіальний для ЕХОКс) з частотою 2-4 МГц.
Додаткові вимоги до переліку обладнання (для надання медичної допомоги дітям):
1. У закладі:
- система рентгенівської комп'ютерної томографії у закладі або на умовах оренди чи іншого права користування;
- гнучкий відеогастроскоп;
- гнучкий відеоколоноскоп;
- гнучкий відеобронхоскоп;
- система ультразвукової візуалізації з кольоровим доплером і набором датчиків для дітей різного віку;
- резервне джерело електропостачання;
- автоматичне перемикальне комутаційне обладнання відповідно до ДСТУ IEC 60947-6-1: 2007.
1.1. У приймальному відділенні:
- глюкометр
- електрокардіограф багатоканальний;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації, у тому числі з електродами для дефібриляції дітей усіх вікових груп у випадку надання допомоги дітям;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t);
- мішок ручної вентиляції легенів.
1.2. У лабораторії:
- аналізатор газів крові;
- автоматичний гематологічний аналізатор;
- коагуляційний аналізатор;
- біохімічний аналізатор;
- аналізатор сечі.
1.3. В операційній:
- система анестезіологічна загального призначення або апарат інгаляційної анестезії, пересувний, для дітей усіх вікових груп з можливістю проведення інгаляційної анестезії галогенізованими анестетиками і роботи в низько потоковому режимі та з системами повного анестезіологічного моніторингу – 1 на кожних 5 операційних столів;
- система анестезіологічна загального призначення або апарат інгаляційної анестезії, пересувний, для дітей усіх вікових груп з можливістю проведення інгаляційної анестезії галогенізованими анестетиками та з системами базового анестезіологічного моніторингу – 2 на кожних 5 операційних столів;
- система анестезіологічна загального призначення або апарат інгаляційної анестезії, пересувний, для дітей з можливістю подання закисно-кисневої суміші – 2 на кожних 5 операційних столів;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) для дітей усіх вікових груп з комплектами відповідних манжеток та датчиків – 1 на кожен операційний стіл;
- пульсоксиметр для дітей усіх вікових груп з відповідними датчиками – 1 на кожний операційний стіл;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – 2 на кожний операційний стіл;
- аспіратор (відсмоктувач) – 1 на кожний операційний стіл;
- ларингоскоп з набором клинків – 1 на кожний операційний стіл;
- мішок ручної вентиляції легенів – 1 на кожний операційний стіл;
- обладнання для обігріву пацієнта на операційному столі.
1.4. У відділенні анестезіології та інтенсивної терапії та/або відділенні інтенсивної терапії (ІТ) загального профілю для дітей:
- апарат штучної вентиляції легенів для дітей усіх вікових груп – щонайменше 7
- апарат штучної вентиляції легенів для транспортування пацієнтів для дітей усіх вікових груп;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) для дітей усіх вікових груп з комплектами відповідних манжеток та датчиків – щонайменше 7, із яких щонайменше один із можливістю вимірювання рівня CO2;
- пульсоксиметр для дітей усіх вікових груп – щонайменше 7;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 14;
- електрокардіограф багатоканальний для дітей усіх вікових груп;
- портативний дефібрилятор з функцією синхронізації, у тому числі з електродами для дефібриляції дітей усіх вікових груп у випадку надання допомоги дітям;
- аспіратор (відсмоктувач) – щонайменше 8;
- ларингоскоп з набором клинків – щонайменше 3;
- відкрита реанімаційна система для виходжування новонароджених – щонайменше 4;
- набір (укладка) для реанімації – щонайменше 2;
- мішок ручної вентиляції легенів – щонайменше 6;
- ваги електронні – щонайменше 4;
- система рентгенівська діагностична портативна;
- стійка пересувна для вертикальних рентгенівських знімків;
- система ультразвукової візуалізації з кольоровим доплером і набором датчиків:
- конвексний (абдомінальний);
- лінійний (для дослідження судин);
- секторний з фазованою решіткою (кардіальний для ЕХОКс).
Інші вимоги:
1. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю анестезіологія та/або дитяча анестезіологія.
2. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (зберігання, використання).
3. Наявність ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (експлуатація, зберігання, отримання) або державна реєстрація джерел іонізуючого випромінювання в Державному регістрі джерел іонізуючого випромінювання (на обладнання, експлуатація якого не потребує ліцензування) на все обладнання, яке визначено в умовах закупівлі та потребує такої ліцензії.
Додаткові інші вимоги
(для надання медичної допомоги дітям):
1. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю дитяча анестезіологія, клінічна лабораторна діагностика, ендоскопія, фізична та реабілітаційна медицина, дитяча хірургія, дитяча урологія, дитяча отоларингологія, дитяча офтальмологія, дитяча ортопедія і травматологія.
Обсяг медичних послуг, (специфікація) щодо можливості надання яких проводиться аналіз
1. Первинний огляд пацієнта/пацієнтки лікарем з визначенням його/її маршрутизації.
2. Проведення необхідних лабораторних обстежень, зокрема:
- розгорнутий клінічний аналіз крові;
- визначення групи крові і резус фактору;
- біохімічний аналіз крові (загальний білок, альфа-амілаза, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, сечовина, сечова кислота, електроліти (натрій, калій, магній, кальцій, хлор));
- коагуляційний гемостаз (тромбіновий час, активований частковий (парціальний) тромбопластиновий час (АЧТЧ, АПТЧ), міжнародне нормалізоване відношення (МНВ), Д-дімер);
- глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
- С-реактивний білок (CRP, кількісне визначення);
- дослідження спинномозкової рідини;
- тестування на сифіліс, гепатити, ВІЛ, SARS-CoV-2;
- загальний аналіз сечі;
- бактеріологічні дослідження;
- гістологічні дослідження;
- цитологічні дослідження;
- патоморфологічні дослідження;
- інші лабораторні дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
3. Проведення необхідних інструментальних обстежень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема:
- електрокардіографія (ЕКГ);
- ультразвукові дослідження, в тому числі із проведенням доплерографії та ехокардіографії;
- ендоскопічні дослідження;
- рентгенологічні дослідження;
- комп’ютерна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
- магнітно-резонансна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
- інші інструментальні дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
4. Передопераційний огляд пацієнта/пацієнтки лікарем-анестезіологом або лікарем-анестезіологом дитячим (за умови надання допомоги дітям).
5. Проведення хірургічних операцій.
6. Своєчасне знеболення, анестезіологічне забезпечення, при необхідності – процедурна седація, на всіх етапах діагностики та лікування, цілодобовий доступ до ненаркотичних та наркотичних знеболювальних засобів. Забезпечення анестезії та анестезіологічного моніторингу під час проведення хірургічних операцій та обстежень.
7. Проведення інтенсивної терапії пацієнтам у випадку виникнення у них загрозливих для життя станів.
8. Забезпечення післяопераційного моніторингу та подальшої медикаментозної терапії.
9. Наявність рішення мультидисциплінарної онкологічної групи спеціалістів (консиліуму) щодо планового оперативного втручання з приводу злоякісного новоутворення. У випадку виявлення новоутворення під час ургентного або планового оперативного втручання – проведення забору гістологічного матеріалу та гістологічного дослідження та направлення пацієнта/пацієнтки з підозрою на онкологічне захворювання з висновками гістологічного дослідження на мультидисциплінарний (онкологічний) консиліум (групу спеціалістів).
10. Забезпечення лікарськими засобами, постачання яких здійснюється шляхом централізованих закупівель МОЗ, за рахунок інших програм центрального та місцевого бюджетів, а також лікарськими засобами, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів, необхідними медичними виробами та витратними матеріалами відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та медико-технологічних документів.
11. Забезпечення цілодобового лікарського та медсестринського догляду за пацієнтами.
12. Проведення консультацій лікарями інших спеціальностей.
13. Надання реабілітаційних послуг за відсутності протипоказань в гострому періоді реабілітації.
14. Направлення пацієнтів при наявності показань в інші заклади/підрозділи для надання їм спеціалізованої, паліативної медичної допомоги, реабілітаційних послуг у післягострому та довготривалому періодах реабілітації.
15. Проведення заходів з профілактики захворювань.
16. Забезпечення харчування в умовах стаціонару.
Додаткові вимоги до обсягу медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація) (для надання медичної допомоги дорослим):
1. Проведення необхідних інструментальних обстежень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема:
- комп’ютерна томографія та/або магнітно-резонансна томографія (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням);
- ангіографічні дослідження;
- СКТ ангіографія.
2. Проведення інструментальних ендоскопічних досліджень в умовах стаціонару у цілодобовому режимі.
3. Цілодобове проведення лабораторних досліджень у закладі.
4. Наявність лікарів-інтернів.
Додатковий обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація) (для надання медичної допомоги дітям):
1. Проведення необхідних інструментальних обстежень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема комп’ютерної томографії (в тому числі з внутрішньовенним контрастуванням).
2. Проведення інструментальних ендоскопічних досліджень в умовах стаціонару у цілодобовому режимі.
3. Цілодобове проведення лабораторних досліджень у закладі.
4. Проведення хірургічних втручань новонародженим.
5. Надання медичної допомоги при опіках всіх ступенів тяжкості у дітей у повному обсязі відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
6. Надання медичної допомоги при травмах всіх ступенів тяжкості та локалізації ушкоджень у дітей у повному обсязі відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
7. Надання медичної допомоги дітям у випадку отруєнь та інтоксикацій усіх ступенів тяжкості у повному обсязі відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
8. Надання медичної допомоги дітям у випадках виявлення сторонніх тіл органів чуттів, травної системи, системи органів дихання тощо у повному обсязі відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
9. Проведенням хірургічних втручань на очах відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
10. Наявність лікарів-інтернів.
Суб'єкт господарювання, який надсилає звернення відповідно до цього повідомлення, повинен відповідати Вимогам до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року № 391.
Подати звернення за напрямом «Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах», перейшовши за цим посиланням.
Форма звернення, яке подається відповідно до цього повідомлення, додається
Разом із звернення також необхідно подати додатки до нього, які слід прикріпити у вигляді сканованих документів у форматі PDF або відомості (посилання) щодо наявності такої інформації в державному реєстрі, базі даних або інших інформаційних ресурсах
Перелік додатків до звернення
Додаток 1. Сканована копія в електронній формі документа, що підтверджує повноваження представник
Додаток 1.&