gov.ua
Державні сайти України
//

Національна служба здоров'я України

Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

Людям із порушенням зору
ua
En
in English

ПОВІДОМЛЕННЯ
про приймання звернень від суб’єктів господарювання щодо проведення аналізу наявного у суб’єктів господарювання медичного обладнання, персоналу, ліцензій, дозвільних документів, необхідних для надання медичних послуг, а також можливості залучення до надання медичних послуг підрядників,  щодо надання медичних послуг за напрямом 

«Медична допомога новонародженим у складних неонатальних випадках» від 01 грудня 2021 року

Подання звернень та їх розгляд
1. Строк подання звернення спливає о 18 годині 00 хвилин за київським часом 15 грудня 2021 року.
Звернення на проведення відповідного аналізу, у тому числі з усунутими недоліками (повторні), подані після закінчення строку подання, не розглядаються.
Якщо суб’єкту господарювання надіслано повідомлення про виправлення помилок у його зверненні після граничної дати подання звернення, суб’єкт господарювання має право подати оновлене звернення протягом двох робочих днів з дня надіслання НСЗУ повідомлення про виправлення помилок.
2. Заявник подає до НСЗУ звернення за формою, що додається,  та додатки до нього в електронній формі шляхом заповнення електронних полів.
3. Суб’єкт господарювання, який бажає надіслати звернення на визначених в повідомленні умовах, до подання звернення повинен забезпечити внесення до електронної системи охорони здоров’я актуальної інформації про:
1) суб’єкт господарювання, місця надання ним медичних послуг та медичне обладнання, зазначене в повідомленні;
2) ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (дата, строк дії, номер наказу, номер ліцензії та вид господарської діяльності, на право здійснення якого видано ліцензію)
3) суб’єкти господарювання, які будуть залучені до виконання договору (підрядники);
4) уповноважених осіб та медичних працівників, які будуть залучені до укладення або виконання договору.
УВАГА: У разі коли після подання звернення зазначена інформація змінюється, суб’єкт господарювання повинен у той же день внести відповідні зміни до електронної системи охорони здоров’я.
4. НСЗУ розглядає звернення про проведення відповідного аналізу до 24 грудня 2021 року включно.

Умови закупівлі медичних послуг, на відповідність яких буде проводитись аналіз  

Умови надання послуги: стаціонарно.

Підстави надання послуги:
- направлення лікуючого лікаря;
- доставлення бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги або виїзною неонатологічною бригадою невідкладної медичної допомоги та інтенсивної терапії;
- переведення з іншого закладу та/або клінічного підрозділу закладу.

Вимоги до організації надання послуги:
1. Наявність відділення інтенсивної терапії новонароджених.
2. Наявність відділення постінтенсивного виходжування для новонароджених та/або постнатального догляду.
3. Наявність катамнестичного кабінету.
4. Забезпечення транспортування передчасно народжених дітей з гестаційним віком до 34 тижнів та масою при народженні менш ніж 1500 г в межах закладу в умовах транспортного інкубатора з можливістю проведення інвазивної та неінвазивної респіраторної підтримки за потребою.
5. Забезпечення цілодобового проведення лабораторних досліджень у закладі, зокрема:
- розгорнутий загальний аналіз крові;
- загальний аналіз сечі;
- біохімічний аналіз крові (загальний білок, С-реактивний білок, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), гамма-глутамілтрансфераза, білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), креатинін, сечовина, лактатдегідрогеназа, лактат, тригліцериди, альбумін, лужна фосфатаза);
- електроліти (іонізований кальцій, фосфор, магній, кальцій, натрій, калій);
- кислотно-лужний стан крові та парціальний тиск газів у крові;
- коагулограма (протромбіновий час, міжнародне нормалізоване відношення (МНВ), активований частковий тромбопластиновий час (АЧТЧ), тромбіновий час, D-дімер, фібриноген);
- глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
- група крові та резус-фактор;
- загальний аналіз ліквору;
- проба Кумбса;
- взяття біосубстрату для бактеріологічного дослідження.
6. Забезпечення проведення лабораторних досліджень у закладі або на умовах договору підряду, зокрема:
- феритин, індекс насичення трансферину, вміст заліза у сироватці крові;
- гормони щитоподібної залози, надниркових залоз;
- обстеження на вертикальні інфекції;
- бактеріологічні дослідження з визначенням чутливості висіяних збудників до антибіотиків;
- дослідження пуповинної крові на ВІЛ у дітей, народжених ВІЛ-позитивними жінками;
- дослідження зразка сухої краплини крові (СКК) у дітей, народжених ВІЛ-позитивними жінками, виявлення нуклеїнових кислот ВІЛ методом ПЛР;
- інші лабораторні дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
7. Забезпечення проведення рентгенологічного, електроенцефалографічного, ультразвукового дослідження в закладі у цілодобовому режимі.
8. Забезпечення можливості проведення консультацій лікарями інших спеціальностей у закладі та/або на умовах договору підряду.
9. Забезпечення цілодобового лікарського та медсестринського догляду за пацієнтом/пацієнткою
10. Забезпечення сприятливого сенсорного оточення для дитини та сімейно-орієнтованого догляду спрямованого на її розвиток.
11. Організація виходжування немовлят за методом Кенгуру, у т.ч. у ВІТ.
12. Організація цілодобового забезпечення компонентами та препаратами крові.
13. Направлення дітей групи ризику щодо затримки розвитку та/або виникнення хронічних захворювань в центри/кабінети катамнестичного спостереження.
14. Направлення на послуги з катамнестичного спостереження передчасно народжених дітей та дітей з перинатальною патологією з моменту виписки з закладу до 3-х років.
15. Організація перевезення новонароджених виїзною неонатологічною бригадою невідкладної медичної допомоги та інтенсивної терапії до інших закладів охорони здоров’я в межах області та до національних закладів охорони здоров’я.
16. Взаємодія з іншими надавачами медичних послуг, центрами соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, службами у справах дітей, територіальними центрами соціального обслуговування населення, іншими надавачами соціальних послуг, в тому числі неурядовими та благодійними організаціями, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації, органами місцевого самоврядування на території обслуговування в інтересах своєчасного та ефективного надання допомоги пацієнтам/пацієнткам.
17. Наявність затвердженої програми з інфекційного контролю та дотримання заходів із запобігання інфекційним захворюванням, пов’язаним з наданням медичної допомоги, відповідно до чинних наказів МОЗ.
18. Наявність локальних документів з інфекційного контролю за особливо небезпечними інфекційними хворобами (ОНІХ) та запобігання їх розповсюдженню з обов’язково відпрацьованим сценарієм щодо впровадження протиепідемічного режиму у ЗОЗ та його суворого дотримання в організації роботи та наданні медичної допомоги в умовах виникнення пандемії, а також у випадку виникнення осередку інфікування ОНІХ (зокрема, гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2).
19. Забезпечення права пацієнта/пацієнтки, який/яка перебуває на лікуванні у відділенні інтенсивної терапії, на допуск до нього/неї відвідувачів 24 години на добу в будь-який день тижня згідно з правилами визначеними у чинній нормативно-правовій базі.
20. Наявність внутрішньої системи управління і контролю якості та безпеки медичної діяльності з дотриманням вимог до їх організації і проведення відповідно до чинного законодавства із здійсненням безперервного моніторингу індикаторів оцінки та критеріїв доступності, якості, безпеки надання медичної допомоги за напрямом її надання, ефективного контролю та управління якістю ЗОЗ для забезпечення прав пацієнта/пацієнтки на отримання медичної допомоги необхідного обсягу та належної якості.
21. Здійснення закупівлі лікарських засобів та медичних виробів, необхідних для надання медичної допомоги відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я. Організація ефективного управління запасами лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів, закуплених закладом або отриманих для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я МОЗ. Використання та збереження залишків лікарських засобів та медичних виробів, необхідних для лікування пацієнтів, в тому числі після закінчення дії договору.
22. Проведення навчально-симуляційних тренінгів з первинної реанімації новонароджених у пологових залах та серцево-легеневої реанімації у відділеннях інтенсивної терапії та відділеннях виходжування новонароджених.
23. Ведення медичної карти стаціонарного хворого (форма № 003/о) та/або медичної карти новонародженого (форма № 097/о) з обов’язковим обгрунтуванням клінічного діагнозу та вказанням усіх важливих діагностичних, лікувальних, реабілітаційних і профілактичних процедур, які проводяться пацієнту/пацієнтці.
24. Забезпечення оцінки стану здоров’я пацієнта/пацієнтки, в тому числі виявлення ознак насильства та дотримання вимог законодавства у сфері протидії насильству.
25. Дотримання прав людини у ЗОЗ відповідно до рекомендацій Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, Конвенції про права осіб з інвалідністю, Конвенції про права дитини та інших ратифікованих Україною договорів.

Додаткові вимоги до організації надання послуги:
1. Наявність та робота виїзної неонатологічної бригади невідкладної медичної допомоги та інтенсивної терапії.

Вимоги до спеціалістів та кількості фахівців, які працюють на посадах:
1. За місцем надання медичних послуг:
- Лікар-педіатр-неонатолог та/або лікар-анестезіолог дитячий – щонайменше 9 осіб з даного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Сестра медична для обслуговування новонароджених – щонайменше 12 осіб, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі.
- Лікар-рентгенолог – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Рентгенолаборант – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи у цьому закладі або за сумісництвом.
2. У закладі:
- Лікар-психолог та/або лікар-психотерапевт, та/або психолог – щонайменше 2 особи з даного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар-невролог дитячий – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар-офтальмолог дитячий – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар-епідеміолог – щонайменше одна особа, яка працює за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар з ультразвукової діагностики – щонайменше 2 особи, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.
- Лікар-лаборант та/або бактеріолог, та/або біохімік – щонайменше 2 особи з даного переліку, які працюють за основним місцем роботи у цьому закладі.
- Фельдшер-лаборант та/або лаборант клінічної діагностики, та/або лаборант клініко-діагностичної лабораторії, та/або лаборант – щонайменше 4 особи з даного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі або за сумісництвом.

Додаткові вимоги до спеціалістів та кількості фахівців, які працюють на посадах:
1. У закладі:
- Лікар-педіатр-неонатолог та/або лікар-анестезіолог дитячий – щонайменше 4 особи з даного переліку додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі (цілодобовий пост) та входять у склад виїзної неонатологічної бригади невідкладної медичної допомоги та інтенсивної терапії.
- Сестра медична – щонайменше 4 особи додатково до основного переліку, які працюють за основним місцем роботи в цьому закладі (цілодобовий пост) та входять у склад виїзної неонатологічної бригади невідкладної медичної допомоги та інтенсивної терапії.

Вимоги до переліку обладнання:
1. У закладі (цілодобовий доступ):
- гематологічний аналізатор;
- аналізатор газів крові;
- коагуляційний аналізатор;
- біохімічний аналізатор;
- система ультразвукової візуалізації з неонатальними датчиками, включаючи лінійний датчик.
2. За місцем надання медичних послуг:
- резервне джерело електропостачання;
- автоматичне перемикальне комутаційне обладнання відповідно до ДСТУ IEC 60947-6-1: 2007;
- система рентгенівська діагностична портативна.
2.1. У відділенні інтенсивної терапії новонароджених:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- забезпечення киснем: із концентрацією кисню на рівні не менше 93±3% та тиском кисню на виході 0,4 МПа, що забезпечується шляхом системи централізованого постачання кисню та/або кисневих концентраторів зі швидкістю потоку кисню щонайменше 20 л/хв, в тому числі для забезпечення необхідного потоку та тиску кисню в системі для роботи апарата/ів ШВЛ;
- система централізованого забезпечення повітрям;
- апарат штучної вентиляції легенів для новонароджених – щонайменше 6;
- апарат для неінвазивної ШВЛ (додатковий апарат, якщо дана опція відсутня в апараті ШВЛ) – щонайменше 2;
- апарат n-CPAP (додатковий апарат, якщо дана опція відсутня в апараті ШВЛ) – щонайменше 2;
- апарат штучної вентиляції легенів високочастотний (додатковий апарат, якщо дана опція відсутня в апараті ШВЛ);
- апарат штучної вентиляції легенів для транспортування пацієнтів з опцією неінвазивної дихальної підтримки;
- ларингоскоп з клинками 00, 0, 1;
- інкубатори закриті – щонайменше 3;
- інкубатори відкриті – щонайменше 3;
- система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (неінвазивний АТ, ЧСС, ЕКГ, SpO2, t) – щонайменше 3;
- електронний сфігмоманометр або опція в поліфункціональному моніторі – щонайменше 3;
- пульсоксиметр з неонатальним датчиком – щонайменше 4;
- аспіратор (відсмоктувач) – щонайменше 6;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин та/або інфузійний насос (помповий інфузомат) – щонайменше 18;
- ваги електронні для новонароджених;
- амплітудно-інтегрований електроенцефалограф;
- аудіометр;
- електронний ректальний термометр та обладнання для проведення системної (охолодження всього тіла) або селективної (краніоцеребральної) гіпотермії або засоби охолодження (гелеві пакети, мішки льодом, грілки, вентилятор тощо);
- лампа фототерапії – щонайменше 3.
2.2. У відділенні постінтенсивного виходжування для новонароджених та/або постнатального догляду:
- приєднання внутрішніх мереж відділення до автономного резервного джерела електропостачання відповідно до нормативно-технічних документів;
- забезпечення киснем: із концентрацією кисню на рівні не менше 93±3% та тиском кисню на виході 0,4 МПа, що забезпечується шляхом системи централізованого постачання кисню та/або кисневих концентраторів зі швидкістю потоку кисню щонайменше 20 л/хв, в тому числі для забезпечення необхідного потоку та тиску кисню в системі для роботи апарата/ів ШВЛ;
- ваги електронні для новонароджених;
- пульсоксиметр з неонатальним датчиком – щонайменше 2;
- глюкометр;
- білірубінометр транскутантний;
- термометр безконтактний;
- крісло для кенгурування;
- позиціонери для новонароджених.

Додаткові вимоги до переліку обладнання:
1. У закладі для забезпечення роботи виїзної неонатологічної бригади невідкладної медичної допомоги та інтенсивної терапії:
- наявність автомобіля швидкої медичної допомоги типу С відповідно до стандартів ДСТУ 1789:2015 та/або ДСТУ 1789:2019, оснащеного відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;
- транспортний інкубатор із серво-контролем температури тіла дитини і системою аварійної сигналізації;

повітряний або гідроматрац з блоком підігріву;
- сертифіковані та повірені балон(и) з киснем і редуктором (запас кисню – мінімум на 2 години);
- сертифіковані та повірені балони з киснем об’ємом 2-10 л для транспортного інкубатора;
- компресор або балон(и) з повітрям (запас повітря – мінімум на 2 години);
- мішок ручної вентиляції легенів;
- ларингоскоп з клинками 00, 0, 1, запасними батарейками і лампочками;
- апарат штучної вентиляції легенів для новонароджених з живленням від бортової електромережі автомобіля та від акумуляторів;
- аспіратор (відсмоктувач) портативний електричний;
- аспіратор (відсмоктувач) портативний з механічним приводом;
- автоматичний дозатор лікувальних речовин – щонайменше 2;
- пульсоксиметр;
- портативний поліфункціональний монітор (частота дихання, SрО2, ЧСС, ЕКГ, АТ) з візуальними і слуховими сигналами тривоги;
- термометр безконтактний;
- глюкометр.

Інші вимоги:
1. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю неонатологія та/або дитяча анестезіологія.
2. Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (зберігання, використання).
3. Наявність ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (експлуатація, зберігання, отримання) або державна реєстрація джерел іонізуючого випромінювання в Державному регістрі джерел іонізуючого випромінювання (на обладнання, експлуатація якого не потребує ліцензування) на все обладнання, яке визначено в умовах закупівлі та потребує такої ліцензії.

Обсяг медичних послуг, (специфікація) щодо можливості надання яких проводиться аналіз
1. Забезпечення первинного огляду пацієнта/пацієнтки.
2. Проведення інтенсивної терапії новонародженим.
3. Забезпечення цілодобового лікарського та медсестринського догляду.
4. Надання медичних послуг новонародженим на всіх етапах лікування в закладі.
5. Проведення лабораторних досліджень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, в тому числі з використанням мікрометодик, зокрема:
- розгорнутий загальний аналіз крові;
- загальний аналіз сечі;
- біохімічний аналіз крові (загальний білок, С-реактивний білок, аспартатамінотрансфераза (АсАТ), аланінамінотрансфераза (АлАТ), білірубін і його фракції (загальний, прямий, непрямий), електроліти (іонізований кальцій, фосфор, магній, кальцій, натрій, калій), креатинін, сечовина, гамма-глутамілтрансфераза, лактатдегідрогеназа, лактат, тригліцериди, альбумін, лужна фосфатаза);
- глюкоза в цільній крові або сироватці крові;
- кислотно-лужний стан крові та парціальний тиск газів крові;
- коагуляційний гемостаз (протромбіновий час, міжнародне нормалізоване відношення (МНВ), активований частковий тромбопластиновий час (АЧТЧ), тромбіновий час, D-дімер, фібриноген);
- феритин, індекс насичення трансферину, вміст заліза у сироватці крові;
- гормони щитоподібної залози, надниркових залоз;
- загальний аналіз ліквору;
- проба Кумбса;
- обстеження на вертикальні інфекції;
- бактеріологічні дослідження з визначенням чутливості висіяних збудників до антибіотиків;
- група крові та резус-фактор;
- інші лабораторні дослідження відповідно до потреб пацієнтів.
6. Забір зразка пуповинної крові та сухої краплини крові (СКК) у дітей, народжених ВІЛ-позитивними жінками
7. Проведення інструментальних досліджень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, зокрема ультразвукового, рентгенологічного, електроенцефалографічного та інших досліджень.
8. Оцінювання болю та своєчасне знеболення на всіх етапах діагностики та лікування: обов’язкове анестезіологічне забезпечення під час виконання всіх інвазивних діагностичних процедур, цілодобовий доступ до ненаркотичних та наркотичних знеболювальних засобів.
9. Забезпечення лікарськими засобами та медичними виробами, постачання яких здійснюється шляхом централізованих закупівель МОЗ, за рахунок інших програм центрального та місцевого бюджетів, а також лікарськими засобами, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів, необхідними медичними виробами та витратними матеріалами відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та медико-технологічних документів.
10. Забезпечення дихальної підтримки: CPAP, неінвазивної та інвазивної штучної вентиляції легенів, високочастотної осциляторної вентиляції легенів (ВЧО ВЛ).
11. Забезпечення цілодобового повного/часткового парентерального харчування.
12. Проведення вакцинації згідно з календарем профілактичних щеплень.

13. Проведення офтальмологічного скринінгу передчасно народжених дітей з гестаційним віком до 32 тижнів (більше 32 тижнів – за показаннями) та/або масою при народженні менш ніж 1500 г.
14. Проведення аудіологічного скринінгу.
15. Взяття зразків крові у новонароджених для скринінгу фенілкетонурії (ФКУ), вродженого гіпотиреозу (ВГ), муковісцидозу (МВ), адреногенітального синдрому (АГС) та інших захворювань відповідно до чинного законодавства у період з 48 до 72 годин після народження та організація відправлення підготовлених зразків крові до регіонального центру, який здійснює лабораторне дослідження за програмою скринінгу новонароджених згідно з територіальним розподілом, у термін не пізніше 24 годин після забору крові.
16. Забезпечення надання консультацій лікаря-невролога дитячого; лікаря-нейрохірурга дитячого; лікаря-офтальмолога дитячого; лікаря-хірурга дитячого; лікаря-кардіолога дитячого; лікаря-генетика; психолога; лікаря-ортопеда-травматолога дитячого; лікаря-ендокринолога дитячого; лікаря-імунолога та іншими лікарями.
17. Надання постконтактної антиретровірусної профілактики дітям, народженим від ВІЛ-позитивних матерів.
18. Надання психологічної підтримки батькам, забезпечення сприятливого сенсорного оточення для дитини та сімейно-орієнтованого догляду спрямованого на її розвиток.
19. Догляд за передчасно народженими та/або хворими дітьми з залученням батьків, у т.ч. у відділенні інтенсивної терапії.
20. Підтримка/сприяння грудному вигодовуванню, у т.ч. із застосуванням комплексних збагачувачів для збагачення грудного молока при вигодовуванні передчасно народжених.
21. Забезпечення харчування в умовах стаціонару. Забезпечення спеціальними сумішами для ентерального харчування немовлят.
22. Виходжування за методом "Кенгуру", у т.ч. у відділенні інтенсивної терапії.

Додатковий обсяг медичних послуг, який надавач зобов’язується надавати за договором відповідно до медичних потреб пацієнта/пацієнтки (специфікація) за умови відповідності додатковим умовам закупівлі:
1. Перевезення новонароджених виїзною неонатологічною бригадою невідкладної медичної допомоги та інтенсивної терапії з інших закладів охорони здоров’я в межах області та до національних закладів охорони здоров’я, згідно із затвердженим департаментом охорони здоров’я маршрутом пацієнта.

Суб'єкт господарювання, який надсилає звернення відповідно до цього повідомлення, повинен відповідати Вимогам до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року № 391.

Подати звернення за напрямом«Медична допомога новонародженим у складних неонатальних випадках», перейшовши за цим посиланням
Форма звернення, яке подається  відповідно до цього повідомлення, додається.

Разом із звернення також необхідно подати додатки до нього, які слід прикріпити у вигляді сканованих документів у форматі PDF або відомості (посилання) щодо наявності такої інформації в державному реєстрі, базі даних або інших інформаційних ресурсах

Перелік додатків до звернення
Додаток 1. Сканована копія в електронній формі документа, що підтверджує повноваження представника (у разі підписання заяви та доданих до неї документів представником суб’єкта господарювання, крім випадку, коли відомості про повноваження представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань).
Додаток 2. Сканована копія документа, що підтверджує доступність будівлі та приміщення, в яких суб’єкт господарювання провадитиме свою діяльність, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил, виданого фахівцем з питань технічного обстеження будівель та споруд, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Якщо зазначений документ подавався суб’єктом господарювання під час укладання договору в минулому періоді, він додається у разі, коли відбулися зміни умов його отримання (зокрема, зміна місцезнаходження юридичної особи, адреси розташування будівлі, будівельних норм і стандартів).
Додаток 3. Сканована копія чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики та сканована копія внесених змін, у разі їх наявності. Залежно від того, коли заклад отримав ліцензію, це може бути:
- ліцензія на бланку, якщо документ отримано до 01 січня 2017 року;
- витяг з наказу МОЗ, якщо ліцензію отримано після 01 січня 2017 року.
У випадку внесення змін до ліцензії копія повідомлення до МОЗ про внесення змін до даних, зазначених у заяві, документах та відомостях, що додавалися до заяви про отримання ліцензії.
Додаток 4. Сканована копія чинної ліцензії на господарську діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів наркотичних засобів і психотропних речовин.
Додаток 5. Ліцензія на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання з додатками, у разі підряду такого обладнання - зазначена ліцензія підрядника. 

У разі наявності будь-яких питань, які виникають під час подання/заповнення звернення звертайтеся на безкоштовну гарячу лінію 16-77, а також за телефонами міжрегіональних департаментів НСЗУ:
1. Центральний міжрегіональний департамент (м. Київ, Київська обл., Житомирська обл., Вінницька обл., Черкаська обл.) -  (044) 299 04 86, (044) 299 04 97.
2. Північний міжрегіональний департамент (Полтавська обл., Сумська обл., Харківська обл., Чернігівська обл.) - (057)-341-42-97.
3. Південний міжрегіональний департамент (Миколаївська обл., Одеська обл., Херсонська обл., Автономна Республіка Крим)  - (048) 753 13 86.
4. Західний міжрегіональний департамент (Львівська обл., Тернопільська обл., Хмельницька обл., Чернівецька обл., Івано-Франківська обл., Закарпатська обл., Рівненська обл., Волинська обл.) - (032) 259 30 18.
5. Східний міжрегіональний департамент (Дніпропетровська обл., Донецька обл., Запорізька обл., Кіровоградська обл., Луганська обл.) - 098 041 13 45.

Форма звернення суб’єкта господарювання щодо можливості надання медичних послуг за напрямом «Медична допомога новонародженим у складних неонатальних випадках»